Gjest settekasse Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 vil gjerne ha en settekasse på rommet mitt, men får jeg kjøpt det andre steder en IKEA? tips? 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Kremmerhuset hadde sånt i gamle dager. Vet ikke nå, da... 0 Siter
Gjest settekasse Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Kremmerhuset hadde sånt i gamle dager. Vet ikke nå, da... takk:) skal ta meg en titt 0 Siter
Prozak Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 For mange år siden solgte bl.a Scropius gamle (ekte) settekasser, som var brukt i trykkerier. De var stilige, p.g.a den halv-antikvariske looken - for de som liker slikt. Mulig det er å få tak i ennå - men de var ikke så billige. ".............................................." 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 For mange år siden solgte bl.a Scropius gamle (ekte) settekasser, som var brukt i trykkerier. De var stilige, p.g.a den halv-antikvariske looken - for de som liker slikt. Mulig det er å få tak i ennå - men de var ikke så billige. ".............................................." De er litt ukurante siden de har såpass grunne bur, men fine, det var/er de. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.