Gjest Zuleika Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Hvis jeg hadde vært moren din hadde jeg vært bekymret i denne situasjonen. Du er forelsket i en jente som du har kjent på internett i åtte år. Da var du 16 og hun 14. Ja ja og så har dere sett hverandre tre ganger. Hvor mye har det å si at hun er bevegelseshemmet? Ingenting i denne sammenhengen. Bli voksen før du skaffer deg en kjæreste slik at moren din ikke trenge å skamme seg eller bekymre seg! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 "Oh, my God, jeg trodde virkelig ikke det fantes slike holdninger lengre" Tja...steder som dette er vel i såfall et av de få stendene folk tør å si slikt :-) "Bruke livet ditt på en handicappet" - maken til lavpannet uttalelse. Sånne folk ler man bare ganske enkelt av :-) "............................................" Jepp, satser da på at verden tross alt har gått framover ;-) 0 Siter
Gjest printa Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Ikke hør på hva morra di sier, du er myndig og kan ta avgjørelser selv!* 0 Siter
Icora Panter Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Du er 24!!! Du gjør AKURATT som DU VIL! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.