Gå til innhold

Er det vits i å kjøpe angrepille?

Anbefalte innlegg

Hadde sex for 18 timer siden med kondom. Problemet ble da vi var ferdig, for kondomet ble igjen inni meg. Siden det er helg har jeg ikke hatt sjansen å dra innom et apotek før nå, men nå har det gått 18 timer. Er det noen vits i å kjøpe angrepillen nå?

Om det har noe å si så hadde jeg eggløsning for ca 3 dager siden, for da hadde jeg det karakteristiske slimet...

Fortsetter under...

om du ikke har veldig lyst på barn nå så hadde jeg løpt for å kjøpe angrepille. Vet ikke hvor du bor, men de fleste steder har et døgnåpent apotek.

så løp og kjøp

Jeg bor i en passe stor by, men vi har desverre ikke døgnåpne apotek. Apotekene er oppe til 16 på lørdager og kl 18-19 på søndager... Derfor er det ekstremt dumt om en har et uhell om kvelden på lørdager :)

Annonse

om du ikke har veldig lyst på barn nå så hadde jeg løpt for å kjøpe angrepille. Vet ikke hvor du bor, men de fleste steder har et døgnåpent apotek.

så løp og kjøp

De fleste steder? Du har kanskje ikke bodd så mange andre steder enn Oslo eller?

Hadde ikke hørt om døgnåpne apotek før for et halvt års tid siden engang jeg. ;)

Jeg bor i en passe stor by, men vi har desverre ikke døgnåpne apotek. Apotekene er oppe til 16 på lørdager og kl 18-19 på søndager... Derfor er det ekstremt dumt om en har et uhell om kvelden på lørdager :)

Tenkte inni hodet mitt at hun bodde i en storby som Oslo jeg da:)

Tenkte inni hodet mitt at hun bodde i en storby som Oslo jeg da:)

I Trondheim er det heller ikke døgnåpent apotek. Men det er et vaktapotek i sentrum. Vet ikke helt hvordan det fungerer, men det er iallfall ikke åpent sånn uten videre. Det er sikkert et spesielt nummer man kan ringe, og så har noen tilgang på lokalene.

I Trondheim er det heller ikke døgnåpent apotek. Men det er et vaktapotek i sentrum. Vet ikke helt hvordan det fungerer, men det er iallfall ikke åpent sånn uten videre. Det er sikkert et spesielt nummer man kan ringe, og så har noen tilgang på lokalene.

ja selv om det er et døgnåpent apotek i Oslok så er det sånn at man må ringe på. Og de har sovende vakt. Men det er der som en mulighet for de som MÅ ha medisiner der og da

Et annet alternativ er jo legevakta da

ja selv om det er et døgnåpent apotek i Oslok så er det sånn at man må ringe på. Og de har sovende vakt. Men det er der som en mulighet for de som MÅ ha medisiner der og da

Et annet alternativ er jo legevakta da

Ja, men det at det er et vaktapotek, tror jeg betyr at det finnes en bakvakt et eller annet sted i en god seng. Er ikke så sikker på om de befinner seg på selve apoteket.

Hos legevakta kan du få noen type medisiner for et par dager, men slett ikke alle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...