Gå til innhold

Vi spiser vel mere enn ?dette

Anbefalte innlegg

Gjest godtemucay
Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=299478

Jeg er kanskje med på å dra opp dette snittet?

Jeg spiser i allefall minst 200 gram sjokolade(og litt andre godterier) hver eneste dag..Noe jeg har gjort de siste ti årene.

Hvordan er du med på å påvirke denne statistikken?

Skrevet

joda må vel si at det går en god del mer gotteri inn min kropp i løpet av ett år.

Må si samtidig at jeg ikke har spist snop på 3 uker i morra...kjempestolt av meg selv.

Skrevet

Det kan gå måneder mellom hver gang jeg spiser sjokolade. Spiser aldri mye av det, for før framkalte det alltid migrene.

Spiser en del sukkerfrie drops.

Skrevet

200 g sjokolade hver dag??? Jøss. Jeg spiser da en del godis gjennom et år jeg også, men ikke i nærheten av det du spiser nei.

Skrevet

Jeg spiser ikke mye godteri, så jeg drar ikke opp. Kjøper ikke fast i helgene engang, men hiver i meg endel når det er påske og jul og når jeg er i selskap. Da blir det jo kaker og is også, er jo like usunt som godteri det!

Skrevet

200 gram sjokolade + annet godteri hver dag?

Jeg er ikke engang i nærheten.

Hvordan blir du seende ut etter et slikt inntak?

Skrevet

Jeg spiser nok mindre enn dette. Så jeg trekker statistikken ned.

Spiser ofte, men lite.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...