Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg fikk respept på Trionetta da jeg var hos legen seks uker etter fødsel. Han gav meg ikke klare instrukser på når jeg skulle begynne å bruke de, men mumlet noe om etter 7-8 måneder. Det står i pakningsvedlegget at det ikke skal tas når man ammer. Regnet han med at jeg var ferdig med å amme da? Siden jeg har en sønn på snart 6 måneder som jeg tenker å fortsette å amme litt så lenge han vil ha, eller til jeg begynner å jobbe når han er 11 måneder, lurer jeg på hvor mye/lite jeg kan eventuelt amme? Eller må jeg vente til jeg har sluttet å amme? Minipillen fungerte dessverre ikke for meg, fikk en del småblødninger.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/21084-trionetta-og-amming/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...