Gå til innhold

Hurra! Jeg er på tjukken! Men..

Anbefalte innlegg

..jeg er så forskrekkelig kvalm! Hele dagen! Hadde det enda vært bare morgenkvalme - kastet opp litt, og så ferdig med det, så hadde det vært greit.

Noen som vet hva som kan lindre plagen litt?

Har prøvd ingefær, men det hjalp ikke nevneverdig. Har hørt at legen helst ikke skriver ut kvalmestillende medikamenter når man er tidlig i svangerskapet.. andre alternativer?

Jeg er i uke 6.. er vel enda en stund til jeg kan forvente at kvalmen skal forsvinne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210847-hurra-jeg-er-p%C3%A5-tjukken-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicita1365380875

Hallo jeg og er gravid...

Jeg tror jeg og er i uke 6 men jeg vet ikke heilt.

Kune du vær så snil å hjelpe meg å finne ut hvilken uke jeg er i

Hallo...

Hva meinte du at du anelyste at jeg er ung?

Ja jeg er 25 år.

Jeg lurte på og om du kan hjelpe meg å fine ut hvilken uke er jg I Svangerskap og foster uka hvor lenge er jeg på vei?

Hvis du ikke huskte Når jeg fekk mensen var det:14 September igjen 19 Oktober. 35 dager i mellom syklusene min.. stemer det?

Jeg håper du kan hjelpe meg

Hallo jeg og er gravid...

Jeg tror jeg og er i uke 6 men jeg vet ikke heilt.

Kune du vær så snil å hjelpe meg å finne ut hvilken uke jeg er i

Hallo...

Hva meinte du at du anelyste at jeg er ung?

Ja jeg er 25 år.

Jeg lurte på og om du kan hjelpe meg å fine ut hvilken uke er jg I Svangerskap og foster uka hvor lenge er jeg på vei?

Hvis du ikke huskte Når jeg fekk mensen var det:14 September igjen 19 Oktober. 35 dager i mellom syklusene min.. stemer det?

Jeg håper du kan hjelpe meg

Ta deg en pille.

Del opp dagens "rasjon" med mat i mange små måltider, ikke la det gå flere timer mellom hver gang du spiser. Du trenger ikke å spise mye mer enn du pleier, bare del det opp i mange flere måltider.

Blanding av eplemost og farris synes mange er en god drikk når de er gravide.

Har du lavt blodtrykk er farris mye bedre enn rent vann, fordi det i motsetning til rent vann ikke er vanndrivende.

Grønnsaker skåret opp i biter, feks gulrot, kan du oppbevare i vann i kjøleskapet, det var min redning som kvalmestillende snacs.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...