Gjest julehandelpanikk Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Skal kjøpe en mobiltelefon til datteren min, men ønsker ikke betale for mye. Nå har jeg vært i alle butikkene, men finner ingen til under 1000 kr. Bor i Stavangerområdet. Noen som vet om det er ICA-butikker, bensinstasjoner e.l. som kjører billigkampanjer nå?? Det må være mobil m/kontantkort. Begynner å få litt dårlig tid, trodde det var grei skuring da jeg har inntrykk av de kjører tilbud hele tiden.......men... 0 Siter
keinstein Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Tilbudene har en tendens til å forsvinne rett før jul. Etter jul kommer de tilbake. 0 Siter
Åsemor Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Ønsker du kontantkort, uten abonnement, eller med bindingstid på nytt abonnement? 0 Siter
Gjest julehandelpanikk Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Ønsker du kontantkort, uten abonnement, eller med bindingstid på nytt abonnement? Jeg ønsker m/kontantkort 0 Siter
Excelsion Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Nokia 5140i. Det er den støtsikkre/vann mobilen til Nokia, 999 m/kontantkort på Lefdal/Elkjøp 0 Siter
edlih Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Ser på nettet at både Elkjøp og Spaceworld har kontanttelefon med kamera. Har du sjekket de butikkene? Lykke til med julehandelen! 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Jeg var på ICA Maxi en dag tidligere i uka, og gikk forbi en plakat på inngangsdøra med en eller annen Ericsson (?) til 800 kroner eller noe rundt der. Med kontaktkort. Titta bare såvidt på oppslaget, så jeg vet ikke noe mer. Men kanskje verdt å sjekke ut? 0 Siter
Prozak Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Uten abonnement finnes det ikke mobil med brukbart kamera og nok minneplass til at man kan bruke det til noe særlig, under 1000,- "............................................" 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Jeg var på ICA Maxi en dag tidligere i uka, og gikk forbi en plakat på inngangsdøra med en eller annen Ericsson (?) til 800 kroner eller noe rundt der. Med kontaktkort. Titta bare såvidt på oppslaget, så jeg vet ikke noe mer. Men kanskje verdt å sjekke ut? Kontaktkort du liksom. ;o) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Kontaktkort du liksom. ;o) *flire* skrev jeg det? Jaja..får skylde på at calonien var oppe laaaangt etter sengetid 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Tegn et fint bilde av en mobiltelefon til henne, og si at dette får hun i gave, men at den skal kjøpes etter jul. Da er tilbudene mye bedre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.