Gjest sandex Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Jeg hadde ABSOLUTT ikke synes det var verdt det! ihvertfall ikke til en slik "luselønn".. Jeg er "sint" hver gang min samboer tar seg "ekstra-jobb" i helgene, men da har han 6000, utbet. på en helg.. Så økonomisk er det litt mer lønnsomt.. Men - hele helgen blir ødelagt 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Det hadde vært hel uaktuelt, enten det var meg som satt (lå...) hjemme eller var den som var på jobb. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Familie, barn, luselønn og ødelagte helger tatt i betrakning... Nei, det hadde jeg sakt til min mann at han ikke burde gjøre. Min mann hadde for det første ikke vurdert en slik jobb, for det andre hadde han - om han hadde vurdert det - tatt hensyn til mine tanker rundt det...og ergo ville han uten problemer ikke tatt en slik jobb. Tingen er jo at din mann ikke tar hensyn til deg/dere, og det er et stort problem. 0 Siter
org Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Hadde nok ikke likt det om det var hver helg, nei. Men annenhver eller helst 3. hver helg hadde gått an. Om du er varsøvd, kan han kanskje sove på sofaen når han kommer hjem? 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Hadde nok ikke likt det om det var hver helg, nei. Men annenhver eller helst 3. hver helg hadde gått an. Om du er varsøvd, kan han kanskje sove på sofaen når han kommer hjem? Hva betyr varsøvd? 0 Siter
org Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Hva betyr varsøvd? Det betyr at man sover svært lett. Mulig det er et trøndersk uttrykk... Trodde det var vanlig, jeg. 0 Siter
Gjest Mrs. Muscle Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Forstår godt at du reagerer. Er han ikke villig til å finne en annen jobb? 0 Siter
Gjest Mrs. Muscle Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Det har han sikkert, men uansett; hver helg, hele helgen? Jeg synes det er for mye. Dessuten er han ikke alene om å ville ut, men jeg blir jo opptatt med barnepass framover... Altså, for meg høres det umodent ut å ha en slik jobb når det går såpass utover familien, til så og si ingen inntekt. Og: at hans ønske om en sånn jobb også medfører krangler. Han kan finne seg en annen jobb om han vil ha en annen mer familievennlig (og bedre betalt) jobb. 0 Siter
flisa Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Ofre helgene for 500 kroner? - nei gudameg... 0 Siter
Gjest Montass Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 HallO? Kvar helg??? Hadde vert greit med to dager og tredjekvar helg... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Jeg hadde nok ikke blitt særlig glad jeg heller. Det viktigste momentet er at han ikke kommer til å være noe særlig til mann og far i helgen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.