Gjest giblomst Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 noen som ligger på sykehus i en annen by enn jeg bor i? 0 Siter
Zingara Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Du kan bestille på nettet og betale med kort eller du kan gå i en blomsterbutikk i byen din å få bestilt det der. Enkelt og greit 0 Siter
edlih Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Finn en blomsterbutikk i nærheten av sykehuset og ring dit og bestill. Be om å få tilsendt regning. Har gjort det mange ganger og har aldri fått nei. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Jeg vil foreslå at du sjekker om sykehuset tillater blomster.. Mener noen avdelinger ikke vil ha pga allergi? 0 Siter
Åsemor Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Jeg ville først og fremst ringt avdelingen på sykehuset og spurt om de tillater blomster der. 0 Siter
Simen Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Du kan bestille på nettet og betale med kort eller du kan gå i en blomsterbutikk i byen din å få bestilt det der. Enkelt og greit Som de andre skriver: Sjekk først med avdelingen på sykehuset om de tillater blomster. Hvis du kan/skal sende: www.interflora.no eller floragram via din nærmeste blomsterbutikk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.