Gå til innhold

Power Point

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke Power Point på min nye maskin, bare Power Point fremviser.

Skulle gjerne hatt PP, noen som vet om det kan lastes ned gratis noe sted?

Skrevet

Jeg hakke engang Power Point framviseren, jeg :o Kan jeg få -den- gratis noe sted? :D

Skrevet

Office-programmene (som PowerPoint) finner du selvsagt ikke noe sted til nedlasting, i alle fall ikke LOVLIG og gratis... Ulovlig nedlasting av programvare er det selvsagt alltid muligheter for, uten at jeg vil bruke DOL til å anbefale det...

Men du kan laste ned - helt lovlig - Office-konkurrenten OpenOffice, se openoffice.org

eller http://www.digi.no/nettjuveler/?id=6613&uid=1002614

Skrevet

Jeg hakke engang Power Point framviseren, jeg :o Kan jeg få -den- gratis noe sted? :D

Fremviser-program til PowerPoint og andre Office-applikasjoner finner du på office.microsoft.com :-)

Skrevet

Fremviser-program til PowerPoint og andre Office-applikasjoner finner du på office.microsoft.com :-)

Wuhu! Takk! Eller...eh...krever det en gyldig (og ikke piratkopiert) sånn produktnøkkel eller hva det nå kalles?

Skrevet

Wuhu! Takk! Eller...eh...krever det en gyldig (og ikke piratkopiert) sånn produktnøkkel eller hva det nå kalles?

Det gjør det nok... hehe

Kjenner du noen som har gyldig Windows, så kan jo vedkommende laste ned, og du få overført (fx via en USB-minnepinne) programmet.

Men kanskje du kan få lastet ned en eldre versjon eller no' på et av disse treffene? (et av de treffene som ikke er på microsoft.com-adresse)

http://www.google.com/search?client=opera&rls=en&q=powerpoint+viewer&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8

Skrevet

Det gjør det nok... hehe

Kjenner du noen som har gyldig Windows, så kan jo vedkommende laste ned, og du få overført (fx via en USB-minnepinne) programmet.

Men kanskje du kan få lastet ned en eldre versjon eller no' på et av disse treffene? (et av de treffene som ikke er på microsoft.com-adresse)

http://www.google.com/search?client=opera&rls=en&q=powerpoint+viewer&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8

flott, takk! Sitter forøvrig på en pc nå som sikkert er spekket med diverse programmer. Så da får jeg bare vente til julaften når jeg får mp3spilleren jeg har kjøpt til meg selv, og så kan jeg bruke den til å overføre med, kanskje? Om det ikke er for stort, da. Minnet er på 1 gb.

Skrevet

flott, takk! Sitter forøvrig på en pc nå som sikkert er spekket med diverse programmer. Så da får jeg bare vente til julaften når jeg får mp3spilleren jeg har kjøpt til meg selv, og så kan jeg bruke den til å overføre med, kanskje? Om det ikke er for stort, da. Minnet er på 1 gb.

PowerPoint viewer er absolutt ikke et stort program. I "gamle dager" ble det vel laget såpass lite at man skulle få plass til både presentasjonen og viewer-programmet på en diskett. Så 1 GB er uansett MER enn nok, for å si det mildt :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...