Gå til innhold

Jeg sliter med å få orgasme!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym trengende kvinne

Jeg har stort sett ikke hatt noen problemer med å få orgasme på egenhånd. Selv om det av og til kan ta litt tid.

Men når det kommer til partnere, er det nesten ingen som klarer å gi meg det. Det er veldig frustrerende for begge parter. Jeg forsøker å fortelle hva som er godt og hvordan det kan gå for meg. Men likevel går det ikke.

Nå gir det meg en ubehagelig følelse fordi partneren min er den eneste det går for. Føler at kroppen min ikke vil samarbeide, og dermed får jeg litt angst av dette også.

Det kjennes ut som om det er ganske nærme noen ganger, men ofte har vi da holdt på så lenge at jeg velger å avslutte alt før partneren min detter om av utmattelse...

Dessuten klarer jeg nesten ikke å få orgasme selv heller lenger.

Får så dårlig selvtillit av dette. Jeg vil ha orgasme!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210898-jeg-sliter-med-%C3%A5-f%C3%A5-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjelper du til selv da, bruker du noen hjelpemidler/leketøy? Det kan ofte være til god hjelp, ligg i en stilling der du kan stimulere klitoris mens han er inni deg, gjerne med en vibrator.

Jeg anbefaler deg å prøve denne:

http://www.cupido.no/shop.cfm?path=2,20&id=10268

den vil garantert gi deg orgasme, det er min absolutte favoritt, både alene og sammen med kjæresten

Den er dyr, men verdt hver krone!

Hjelper du til selv da, bruker du noen hjelpemidler/leketøy? Det kan ofte være til god hjelp, ligg i en stilling der du kan stimulere klitoris mens han er inni deg, gjerne med en vibrator.

den vil garantert gi deg orgasme, det er min absolutte favoritt, både alene og sammen med kjæresten

Steike - til den prisen bør den være bra, ja :-)

Hvor mange orgasmer tar det å nedskrive kostnadene for den?

"..............................................."

Nesten 1400 kroner???

*blunke*

Det var jo helt vanvittig dyrt!!

Annonse

Gjest stiv pris

Det er jo ingenting mot denne, da:

http://www.libchrist.com/sybianvenus/sybian.html

Det er jo ingenting mot denne, da:

http://www.libchrist.com/sybianvenus/sybian.html

Den er jo direkte proff :-)

Så har du en del såkalte "fuckingmachines" også, som sikkert vil koste en del :-)

Kommer an på hvor mye du syns en god orgasme er verdt det da!

Men jeg syns den var verdt hvert øre... Og så går den ikke tom for batteri like før du er der.....

fuji1365380447

Det er helt vanlig at det er vanskelig for en kvinne å få orgasme sammen med en mann.

Jeg ville foreslå at du stimulerer deg selv, mens dere har samleie. På den måten kan du øve deg til å få orgasme sammen med en mann.

En mulighet er å bruke fingrene på deg selv, når du sitter oppå ham. da for han også nytelsen av å se at du nyter.

Hvis du har vanskelig for å komme mens du sitter oppe, så kan du legger deg over ham, og så legge hånden i mellom dere. For meg gir dette et ekstra trykk som gjør det ganske lett å komme.

En annen teknikk kan være å ligge på magen, med en pute under underlivet mens han trenger inn i deg bakfra. Da kan du legge hånden inn under og stimlere deg selv mens han støter inn i deg.

Jeg må alltid hjelpe til med fingrene for å få orgasme under samleie, men jeg ser ikke på det som noe problem. Han nyter å se at jeg har det godt, og han blir avslappet av at jeg tar ansvar for egen orgasme.

Tror jeg også hadde blitt stresset av at en mann skulle "gi" meg orgasme. Det er såpass vanskelig at jeg må bruke alle knep for å få det til.

Den eneste gangen jeg kommer uten å hjelpe til selv, er nå han slikker meg.

Annonse

Gjest dødeknullaren

Det var en sånn jeg knullet til døde for en stund siden.

Men min kostet ca 600 på elkjøp.

Gjest Anonym trengende kvinne

Det er helt vanlig at det er vanskelig for en kvinne å få orgasme sammen med en mann.

Jeg ville foreslå at du stimulerer deg selv, mens dere har samleie. På den måten kan du øve deg til å få orgasme sammen med en mann.

En mulighet er å bruke fingrene på deg selv, når du sitter oppå ham. da for han også nytelsen av å se at du nyter.

Hvis du har vanskelig for å komme mens du sitter oppe, så kan du legger deg over ham, og så legge hånden i mellom dere. For meg gir dette et ekstra trykk som gjør det ganske lett å komme.

En annen teknikk kan være å ligge på magen, med en pute under underlivet mens han trenger inn i deg bakfra. Da kan du legge hånden inn under og stimlere deg selv mens han støter inn i deg.

Jeg må alltid hjelpe til med fingrene for å få orgasme under samleie, men jeg ser ikke på det som noe problem. Han nyter å se at jeg har det godt, og han blir avslappet av at jeg tar ansvar for egen orgasme.

Tror jeg også hadde blitt stresset av at en mann skulle "gi" meg orgasme. Det er såpass vanskelig at jeg må bruke alle knep for å få det til.

Den eneste gangen jeg kommer uten å hjelpe til selv, er nå han slikker meg.

Joda, vi bruker leketøy av og til også, og jeg er ikke helt passiv når det kommer til egenstimulering samtidig som han "tar" meg. Det er bare det at det ikke er nok. Jeg vet at jeg kan få orgasme ved stimulering av klitoris. Men det tar gjerne lang tid, og jeg får det ikke til ved bruk av fingrene. Det er enklere når jeg feks blir slikket, og kanskje ved hjelp av leketøy eller fingerpuling i tillegg.

Jeg prøver å være avslappet og nyte det så godt jeg kan, men orgasme? Den uteblir visst enda...

God jul!

Desverre er det stor del av jenter som aldri får orgasme i det hele tatt. Så egentlig bør du være glad som har opplevd det.

Har selv samme problemet. Og det er desverre ikke så mye å gjøre med det. Jeg har prøvd ALT. Jeg har lest bøker i fleng som liksom har rådene. Men det hjelper ikke stort. Jeg blir bare mer og mer frustrert og gråter over denne "feilen" ved meg selv.

Det det ender opp med er at jeg gir meg den selv under samleie med en dirrende sak. Eneste måten.

Gjest verdt å vente på

Joda, vi bruker leketøy av og til også, og jeg er ikke helt passiv når det kommer til egenstimulering samtidig som han "tar" meg. Det er bare det at det ikke er nok. Jeg vet at jeg kan få orgasme ved stimulering av klitoris. Men det tar gjerne lang tid, og jeg får det ikke til ved bruk av fingrene. Det er enklere når jeg feks blir slikket, og kanskje ved hjelp av leketøy eller fingerpuling i tillegg.

Jeg prøver å være avslappet og nyte det så godt jeg kan, men orgasme? Den uteblir visst enda...

God jul!

En oppskrift som funker for meg (kvinne) og partneren: Slikking og suging med fingerstimulering av g-punkt, deretter direkte over i samleie der jeg delvis sitter, dels ligger øverst. Full uttelling hver eneste gang!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...