Gå til innhold

ta motet til meg, men til hvilken nytte????!

Anbefalte innlegg

Tar kanskje motet til meg i morgen, å bestiller en lege time. Kanskje. Bare ta blodprøve + at jeg er nødt til å få legen til å fikse noe som ikke har med SF'en å gjøre. Kunne kanskje ha snakka litt med henne. Vet ikke. Tror egentlig ikke hun kan hjelpe meg. Har vel da en slags indre idiotiske drøm om at hun skal stille meg diagnosen anoreksi. Også skal jeg liksom labbe glad og fornøyd ut av legekontoret som en annen dust.

herre gud hva er det som skjer?

klemmer modell, svak, engelen og mezzy veldig hardt. tenker masse gode tanker til dere.

stooooor klem i fra ho

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/21090-ta-motet-til-meg-men-til-hvilken-nytte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei Nedia,

hvordan har det gått idag? har du klart å bestille legetime? håper det, eller i det minste at du har en god dag... sender deg noen varme tanker og en *klem*

ta vare på deg selv!

*klem* fra trillian

hei....

joda, jeg tok motet til meg. Bestilte legetime. Sa jeg ville ta blodprøve og snakke med legen. Ikke rutinekontroll.... Vet ikke. Vet ikke om jeg vil, men tenkte at jeg kan jo bare avbestille dagen i forveien om jeg ombestemmer meg. Vet ikke hva jeg vil.

takk for svar

stor klem fra

hei....

joda, jeg tok motet til meg. Bestilte legetime. Sa jeg ville ta blodprøve og snakke med legen. Ikke rutinekontroll.... Vet ikke. Vet ikke om jeg vil, men tenkte at jeg kan jo bare avbestille dagen i forveien om jeg ombestemmer meg. Vet ikke hva jeg vil.

takk for svar

stor klem fra

Så fint at du har bestilt time. Jeg håper du ikke avbestiller den. Det er jo egentlig ingen grunn til det, du kan jo trekke deg når som helst, i alle fall helt til du har gjort/sagt det du kom for. Å tenke på den måten har vært en god hjelp for meg, det har gjort at jeg de siste månedene har kommet igjennom en operasjon og flere ubehagelige undersøkelser. Legen har jo hele tiden vært inneforstått med at jeg kan komme til å trekke meg i siste sekund (pga. panikk), og det har nok gjort det lettere for meg.

Uansett ønsker jeg deg lykke til, og jeg håper du får den hjelpen du trenger fra legen.

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære Nedia! Kanskje du kan prøve å finne så mange positive tanker som mulig ved å velge å gå til legen?! Flott at du har tatt mot til deg ved å bestille en time. Du ønskes lykke til med å klare å holde motet og viljen oppe til også å gå til timen hos legen!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...