keinstein Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Det du burde bekymre deg om er hudkreft. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 He he.. dette var en problemstilling jeg ikke visste fantes Jeg sovner når jeg tar sol, med topplokket igjen 0 Siter
amber sun Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Jeg er tøff. Lukker topplokket helt ned, lukker øynene og drømmer meg bort. *s* Har musikk på MP3-spilleren i ørene, og sovner nesten. Har forøvrig aldri tenkt at jeg er tøff fordi jeg lukker lokket, men. hehe 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Jeg tar svært sjelden sol...og har som regel da ingen problemer med å ligge med lokket på. Dvs. jeg liker også å forsikre meg om at jeg vil klare å krype ut om ting går galt liksom Kjekkest var da mannen min og meg leide hytte alene vi to, og da leide vi også et tilbygg med sauna, basseng, dusj, som osv. som vi hadde for oss selv. Jeg har visseligen blitt noe mykere etter å ha truffet min mann...og det fant jeg ut på den turen der. Mannen min satt i saunan og jeg lå i solsengen, lokket godt over meg, varm og god...da blinker det til og det begynner å si "bzzzzzzzz" i alle rørene samtidig som de blinker slik man ser på film når noen får strøm i seg. Jeg får hetta, hyler og vræler, røsker og river...uler "vennnnnen miiiiiin"... Han kommer flygende - nesten ordrett - og får løftet opp lokket og jeg nærmest triller ut og klasker i gulvet som en potetsekk. Det viste seg at sikringen hadde gått og sengen oppførte seg sånn pga det...kanskje er det noe strøm inni der som hopper litt? Etterpå så var det jo å le som en gal av dette her da...men jammen fikk jeg testet klausen min...og så fant jeg ut at min mann hadde gjort meg til..."dame"...*rødmer* 0 Siter
Gjest Mrs. Muscle Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Hehe... så traumatisk da gitt! Jeg pleier å lukke lokket på solariumet ja, men ikke før jeg er sikker på at jeg får det fort opp igjen om det blir for varmt der inne. Man har jo lest historier om folk som har blitt forbrent... Jeg bruker som regel det samme stedet hver gang, så der føler jeg meg trygg. Ånei, det skulle du ikke sagt. 0 Siter
Gjest Mrs. Muscle Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Hehe, det var da voldsomt til overdramatsiering da:-) Overdramatisering?? Det er sviende alvor dette. Har du prøvd å ligge i solarium? Det er ikke for hvem som helst, skal jeg si deg. 0 Siter
Gjest Mrs. Muscle Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Jeg er pingle på mange teite områder, men lokket på solariet tør jeg å trekke så langt ned som det går, altså ;-p Koser meg og slapper virkelig av i solarium. Drømmer meg bort på en sydhavsøy :-) Koser deg? Pssssjjj... Tror jeg ikke :-) 0 Siter
Gjest Mrs. Muscle Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Jepp, mye tøffere. Har solarium i kjelleren og lukker den glatt igjen og sovner vanligvis. Men det er ikke ofte jeg gidder - dessverre. Er jo litt deilig å bli litt brun nå på vinterhalvåret. Kom til å lure på en ting. Blir håret lysere ved solariumsbruk? 0 Siter
Gjest Mrs. Muscle Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Det du burde bekymre deg om er hudkreft. hehe, ja... Men nå er faktisk en i ...kall det nær familie.. forsker på kreft og sier at dette ikke er farlig. Men, det forhindrer meg ikke i å være bekymret for det allikevel. Håper at 1 x 6 minutter i 4-6 uker ikke utgjør noen fare. 0 Siter
Gjest Mrs. Muscle Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 He he.. dette var en problemstilling jeg ikke visste fantes Jeg sovner når jeg tar sol, med topplokket igjen Finnes det flere problemstillinger ved bruk av solarium som jeg ikke har tenkt over? :-/ 0 Siter
Gjest Mrs. Muscle Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Jeg tar svært sjelden sol...og har som regel da ingen problemer med å ligge med lokket på. Dvs. jeg liker også å forsikre meg om at jeg vil klare å krype ut om ting går galt liksom Kjekkest var da mannen min og meg leide hytte alene vi to, og da leide vi også et tilbygg med sauna, basseng, dusj, som osv. som vi hadde for oss selv. Jeg har visseligen blitt noe mykere etter å ha truffet min mann...og det fant jeg ut på den turen der. Mannen min satt i saunan og jeg lå i solsengen, lokket godt over meg, varm og god...da blinker det til og det begynner å si "bzzzzzzzz" i alle rørene samtidig som de blinker slik man ser på film når noen får strøm i seg. Jeg får hetta, hyler og vræler, røsker og river...uler "vennnnnen miiiiiin"... Han kommer flygende - nesten ordrett - og får løftet opp lokket og jeg nærmest triller ut og klasker i gulvet som en potetsekk. Det viste seg at sikringen hadde gått og sengen oppførte seg sånn pga det...kanskje er det noe strøm inni der som hopper litt? Etterpå så var det jo å le som en gal av dette her da...men jammen fikk jeg testet klausen min...og så fant jeg ut at min mann hadde gjort meg til..."dame"...*rødmer* hehe, morsomt. Ser det for meg :-) 0 Siter
Gjest Mrs. Muscle Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Jeg er tøff. Lukker topplokket helt ned, lukker øynene og drømmer meg bort. *s* Har musikk på MP3-spilleren i ørene, og sovner nesten. Har forøvrig aldri tenkt at jeg er tøff fordi jeg lukker lokket, men. hehe Du, aldri tenkt på at det kan komme smågutter inn og knipse bilder av deg når du ligger der da? Hører jo ingenting med musikk på ørene. 0 Siter
Gjest Mrs. Muscle Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Ja, jeg har ingen problemer med å dra ned den øverste delen så langt det går Tøff du. Fy søren. 0 Siter
Gjest Mrs. Muscle Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 er mer redd for hudkreft enn for topplokket. Men ingen av delene hindrer meg i å ta solarium et par ganger i vårsesongen. Skjønner. Det er også noe å bekymre seg for. Takk for påminnelsen ;-/ 0 Siter
keinstein Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 hehe, ja... Men nå er faktisk en i ...kall det nær familie.. forsker på kreft og sier at dette ikke er farlig. Men, det forhindrer meg ikke i å være bekymret for det allikevel. Håper at 1 x 6 minutter i 4-6 uker ikke utgjør noen fare. 6 minutter i uka er veldig lite. Som med alt annet kan det overdrives, men jeg tror ikke det er noe vits med så lite heller. Problemet med solarier generelt er at så veldig mange blir brent. 0 Siter
mrxx Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Overdramatisering?? Det er sviende alvor dette. Har du prøvd å ligge i solarium? Det er ikke for hvem som helst, skal jeg si deg. Ja har prøvd å ligge i solarium, selv om det ikke er så ofte jeg gjør det, svært sjeldent, men farlig er det ikke:-) 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 hehe, morsomt. Ser det for meg :-) Det var hysterisk vemmelig...var heeeeeeeelt sikker på å bli stekt til døde... 0 Siter
mrxx Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Jeg er tøff. Lukker topplokket helt ned, lukker øynene og drømmer meg bort. *s* Har musikk på MP3-spilleren i ørene, og sovner nesten. Har forøvrig aldri tenkt at jeg er tøff fordi jeg lukker lokket, men. hehe Hva drømmer du om da?...kom med detaljene nå:-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Hm. Tror jeg må få meg barn, så kan jeg bruke dem som unnskyldning når jeg ikke tør ting. "Nei, Mia tør ikke se på at mamma tar karusell, så jeg tar ikke karusell lenger". "Nei, krysser ikke lenger veien på rødt lys. Vil være et godt forbilde for barna mine". "Nei, tar ikke solarium lenger, har ikke tid. Vil heller være sammen med barna mine". "Nei, kjører ikke over 75 km/t lenger. Barna sitter baki". Hm. Tror jeg må finne meg en potent mann. Bruker barna bare som unnskyldning for ikke å få tid til ting, jeg... 0 Siter
amber sun Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Du, aldri tenkt på at det kan komme smågutter inn og knipse bilder av deg når du ligger der da? Hører jo ingenting med musikk på ørene. Døra er låst, og det er i tillegg krok på døra. Ingen smågutter som kommer inn der. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.