amber sun Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Hva drømmer du om da?...kom med detaljene nå:-) Detaljene ja, hehe. Kanskje du har en liten anelse? ;-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Finnes det flere problemstillinger ved bruk av solarium som jeg ikke har tenkt over? :-/ Ikke som jeg vet om.. Eller kanskje folk som skjærer hull i veggen og ligger og glor på deg? *s* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Døra er låst, og det er i tillegg krok på døra. Ingen smågutter som kommer inn der. :-) Hvis de er veldig små kan de kryper inn under dørsprekken 0 Siter
amber sun Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Hvis de er veldig små kan de kryper inn under dørsprekken *LOL* 0 Siter
org Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Finnes det flere problemstillinger ved bruk av solarium som jeg ikke har tenkt over? :-/ Noen som videofilmer deg gjennom et kvisthull i veggen...? 0 Siter
mrxx Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Detaljene ja, hehe. Kanskje du har en liten anelse? ;-) Hehe, jeg tror nok at jeg har det. 0 Siter
amber sun Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Hehe, jeg tror nok at jeg har det. Tenkte nok det ja, hehe. ;-) 0 Siter
Speak Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Kom til å lure på en ting. Blir håret lysere ved solariumsbruk? Jeg bruker solarium så lite, så mitt blir i hvertfall ikke lysere. Men det blir ikke noe særlig lysere på sommeren heller. (Selv om vi er 14 dager i syden med masse sol) 0 Siter
Line Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Ånei, det skulle du ikke sagt. Er jo ingenting å være redd for da. Solarium blir jo ofte brukt av folk, og er det på studioer blir de sjekket hele tiden. Likevel er det jo et sjakktrekk å kunne skyve det opp selv i full fart dersom det blir for varmt/dårlig ventilasjon inni der, enn om det skal være helautomatisk og måtte gå opp av seg selv... 0 Siter
Gjest midia Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Finnes det flere problemstillinger ved bruk av solarium som jeg ikke har tenkt over? :-/ Amatør fotografer som på forhånd har laget seg et kikkehull i veggen. 0 Siter
Gjest Mrs. Muscle Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Noen som videofilmer deg gjennom et kvisthull i veggen...? ja 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.