Gå til innhold

Hvor mange søsken har du?

Anbefalte innlegg

Gjest søskenspørsmål
Skrevet

fikk inntrykk av at folk har minst to søsken eller flere her. Stemmer det?

Er det mange som har hel og halv og stesøsken?

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

5

• jubalong70

5

• sigga

2

• ShitDiddelyDo

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har en bror og en søster, vi har alle samme mor og far.

Skrevet

Jeg har en halv storebror, en hel lillebror og en halv lillebror. Vi har alle samme far... (Dette er de jeg vet om.)

Skrevet

Jeg har en bror som er 7 år yngre enn meg.

Det har jeg også!!!

Skrevet

Jeg har bare ei søster, og hun er 3 år yngre enn meg. Vi er "helsøsken".

Annonse

Skrevet

Jeg har 3 søstre.

alle er halv-søstre.

Pappa har fått 2 jenter, og mamma ei.

Skrevet

En søster (dol'eren Adriana), en fostersøster og en "bror" som ikke egentlig er broren vår, men som har på en måte vært det gjennom oppveksten.

Skrevet

Jeg har en halv storebror, en hel lillebror og en halv lillebror. Vi har alle samme far... (Dette er de jeg vet om.)

*Hehe* Det hadde ikke forbauset meg det minste om det hadde dukket opp noen ukjente halvsøsken etter min far...

Annonse

Gjest Får ta nicket en annen gang
Skrevet

Jeg har én hel-lillesøster. Hun er den eneste jeg ser på som søsken.

I tillegg har jeg to mye eldre halvbrødre. Skulle hatt enda en, men han døde som baby. Vi har felles far.

Etter at pappa døde, fikk mamma en ny samboer med to relativt små barn som han har annenhver helg. På det tidspunktet hadde jeg flyttet hjemmefra, så disse ser jeg ikke på som stesøsken på noen måte.

Jeg har alltid tenkt på vår familie som veldig "ryddig", men det ser ikke sånn ut nå ;-) Det kommer nok av at aldersforskjellen er så stor, og at jeg aldri har bodd sammen med andre en min relativt jevnaldrende helsøster.

God jul!

Skrevet

*Hehe* Det hadde ikke forbauset meg det minste om det hadde dukket opp noen ukjente halvsøsken etter min far...

Så du har også en far som "svinger med svansen"?

Gjest søskenspørsmål
Skrevet

To.

En hel og to halve.

blir jo snart brøk dette her:)

Skrevet

Jeg har en bror og en søster, vi har alle samme mor og far.

Jeg er yngst av fire helsøsken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...