Gå til innhold

Dersom du er flink....

Anbefalte innlegg

Gjest engelen

Jada, bare jeg er flink til å spise, så kan vi kanskje kjøpe sjokomelk eller hva det måtte være, eller så sier de: i dag har du vært flink..., så hvis du er like flink i morgen...!

På en måte er det godt å være hjemme i ferien, men når de tvinger meg til mer enn hva jeg har lyst på,da er det slitosmt, særlig gjorde far det da vi var hos søstera mi i går, dersom du spiser dette, kan vi være her litt lenger..

Det frustrer meg, for på en måte blir jeg behandlet som ett barn:/ Jeg ønsker jo at andre skal ta ansvaret for en stund, men ikke med lirking og luring. Blir bare så frustrert, for det ender med at jeg nekter enda mer, og at situasjonen blir værre. Særlig er det flaud hvis vi er på besøk hos noen. På en måte skal det jo bli forventet at jeg ikke skal spise også... Føler meg litt forvirret, måtte bare få ut de destruktive tankene.

Men uansett så skal jeg NYTE ferien, for jeg føler meg mer trygg hjemme, enn på hybelen. Da kommer angsten, tankene osv mer, her klarer jeg å roe meg litt.

Bare noen tanker i de sene kveldstimer..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/21092-dersom-du-er-flink/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære engelen! Selv om du opplever at foreldrene maser og det blir styr gir du likevel utrykk for at du føler deg trygg når du er hjemme. Kanskje du klarer å ha noen fine feriedager med omsorg, omtanke, bli sett og tatt vare på av dine foreldre og søster? Dette kan være med på å gi deg mer kraft og stryrke når du kommer tilbake på hybelen- prøv å ta vare på de gode stundene du har sammen med familien din, lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/21092-dersom-du-er-flink/#findComment-91431
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...