Gå til innhold

30 års bryllupsdag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest snøball

Er dere flere søsken? Da kunne jo dere gått sammen om et gavekort på en reise.

Ja,har en bror. Tenkte på det selv, for et par måneder siden, for de ville gjerne reise for å feire det, men de kan ikke reise nå alikevel, så da droppa jeg den tanken.

Annonse

Se svar til Aryane. Men går det an å kjøpe åpen billett slik at de kan reise når de vil? Har egentlig ikke spurt broren min hvor mye penger han har tenkt å gi.

Man kan kjøpe gavekort på reiser. Fx. hos et charterselskap/turoperatør (som Ving, StarTour osv), eller kanskje også hos reisebyråene.

Gjest snøball

Man kan kjøpe gavekort på reiser. Fx. hos et charterselskap/turoperatør (som Ving, StarTour osv), eller kanskje også hos reisebyråene.

Jah, hmm, det var jo en ide. Så kan de reise når de vil på året. Litt vanskelig for meg å kjøpe et bestemt tid, for de kan ikke ta fri fra jobb når de vil heller..

Så gavekort høres fint ut =)

Annonse

Hehe, tror ikke faren min er inni slikt. Kan kunne nok likt massasje, men thats it! Men jeg vet ikke hvor i område her, de har det heller. *skjekke ut*

Man trenger jo ikke ta massasje og de tingene der, på steder som Holmsbu Spa Hotel (og sikkert de fleste andre spa-hoteller), så er det jo svømmebasseng, jacuzzi (boblebad), badstue osv. som man kan benytte seg av, hvis han liker sånt da? Rett og slett en mulighet for å koble av osv. Trenings-fasiliteter finnes vel også på de fleste spa-hoteller vil jeg tro.

Gjest snøball

Man trenger jo ikke ta massasje og de tingene der, på steder som Holmsbu Spa Hotel (og sikkert de fleste andre spa-hoteller), så er det jo svømmebasseng, jacuzzi (boblebad), badstue osv. som man kan benytte seg av, hvis han liker sånt da? Rett og slett en mulighet for å koble av osv. Trenings-fasiliteter finnes vel også på de fleste spa-hoteller vil jeg tro.

Ja, jo du har rett i det. Skal skjekke litt mer ut om det=) Takk for forslaget.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...