ShitDiddelyDo Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Skrevet 19. desember 2005 Tror du er inne på noe der. Ihverfall når det gjelder Nokia telefoner. Tror jeg hadde 3 stk, og batteriet gikk til helvete innen det var gått halvannet år på alle tre. Ja, det er Nokia jeg har de erfaringene med. Det er stort sett bare Nokia jeg har hatt. Har nå en SE, så får vi se om den holder litt lenger. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Skrevet 19. desember 2005 Når det gjelder mobiltelefoner så har jeg hørt at man ikke forventer levetid på mer enn 1-2 år. Tror ingen av våre har vart mer enn maks 2 år, iallefall ikke de senere åra :-( Ja, jeg tror jeg har lest det jeg også. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Ja, det er Nokia jeg har de erfaringene med. Det er stort sett bare Nokia jeg har hatt. Har nå en SE, så får vi se om den holder litt lenger. Samma her. Men det var den jeg kverka laderen på. Faen til idiotisk ladesystem! 0 Siter
Mirabell Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Skal man ikke holde meny og velg-knappene nede samtidig? Det funket på min, i hvert fall. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Skrevet 19. desember 2005 Skal man ikke holde meny og velg-knappene nede samtidig? Det funket på min, i hvert fall. Jeg var nok uklar over her, for den har ikke hengt seg. Den funket bare ikke. Plutselig funker den forresten igjen. 0 Siter
citoyen Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Ifølge forbrukerkjøpsloven har du minimum to års reklamasjonsrett, uavhengig av hva garantien er. Dersom tingen er ment å vare vesentlig lenger enn to år har du fem års reklamasjonsrett. Jeg vil tippe en ipod faller inn under dette. Gå til butikken og slå i bordet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.