Gjest pakker i posten Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 når er den fremme? den går som vanlig brevpost 0 Siter
Gjest sirikat Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Sendte akkurat en pakke fra Oslo til Hamar, de regnet med at den ville være fremme torsdag eller fredag. 0 Siter
Gjest pakker i posten Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Sendte akkurat en pakke fra Oslo til Hamar, de regnet med at den ville være fremme torsdag eller fredag. hvorfor tar det SÅ lang tid? er det pga jula? 0 Siter
Gjest sirikat Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 hvorfor tar det SÅ lang tid? er det pga jula? Er det lang tid..? Synes pakker tar en halv uke uansett når jeg sender.. 0 Siter
Gjest pakker i posten Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Er det lang tid..? Synes pakker tar en halv uke uansett når jeg sender.. men dette er jo et brev sorry hvis jeg ikke skrev det tydelig nok, det regnes som brevpost det jeg skal sende men skal et brev ta så lang tid? 0 Siter
morsan Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 men dette er jo et brev sorry hvis jeg ikke skrev det tydelig nok, det regnes som brevpost det jeg skal sende men skal et brev ta så lang tid? Tror brev a-post skal være fremme dagen derpå normalt, men kan være litt forsinkelser i travle tider. Jeg har ihvertfall notert ned at fristen for å få fram julekort/brev til 24/12 er 23/12 for Norge og 19/12 for Norden! ;-) 0 Siter
Gjest sirikat Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 men dette er jo et brev sorry hvis jeg ikke skrev det tydelig nok, det regnes som brevpost det jeg skal sende men skal et brev ta så lang tid? Sendte som brevpost jeg også.. Har absolutt ingen tiltro til posten, så jeg var faktisk overrasket over den ville komme frem før jul jeg.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.