amber sun Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Splasher-scener? Sånn ala badeland og dusjing? *s* Er det ikke det det heter da tro? Det var noe sånt. Slasher-scener da? Uff, jeg husker ikke. Ihvertfall scener med masse blodsprut, kniver som vris om i åpne sår og piler som dras sakte og med masse lyd gjennom hud, kjøtt osv. *pjuk* 0 Siter
Gjest Ripley Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Er det ikke det det heter da tro? Det var noe sånt. Slasher-scener da? Uff, jeg husker ikke. Ihvertfall scener med masse blodsprut, kniver som vris om i åpne sår og piler som dras sakte og med masse lyd gjennom hud, kjøtt osv. *pjuk* Det heter nok slasher ja. *S* 0 Siter
amber sun Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Det heter nok slasher ja. *S* Uff...*rødme* Jaja. Husker bare at det sto noe sånt på coveret jeg. Så har dere noe å mobbe meg for da vet du ;-P hehe tar ikke det så tungt. :-D 0 Siter
Gjest Ripley Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Uff...*rødme* Jaja. Husker bare at det sto noe sånt på coveret jeg. Så har dere noe å mobbe meg for da vet du ;-P hehe tar ikke det så tungt. :-D Det var ikke så vondt ment. *S* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.