Nusket Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Vet noen av dere hvor man kan få kjøpt en rød langlue til voksne? Enten i Oslo eller Trondheim. 0 Siter
Luska Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Håper rødnisselue til voksen er en spøk, at den skal brukes i en morsom sammenheng, ikke at en voksen seriøst har tenkt å bruke den til vanlig... 0 Siter
Nusket Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Skrevet 19. desember 2005 Håper rødnisselue til voksen er en spøk, at den skal brukes i en morsom sammenheng, ikke at en voksen seriøst har tenkt å bruke den til vanlig... Joda, jeg ønsker meg faktisk en sånn sjøl, jeg. Synes det er en artig sak og bruke nå i desember, med alle de aktivitetene som følger med. ) 0 Siter
Luska Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Joda, jeg ønsker meg faktisk en sånn sjøl, jeg. Synes det er en artig sak og bruke nå i desember, med alle de aktivitetene som følger med. ) Jaja... ) 0 Siter
Gjest Julen er herlig Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Her på sørlandet har de sånne på europris. De koster 19,90 og er laget av fløyel. Ungene har kjøpt og de passer til meg også - men er sikkert ikke god å ha på for lenge for en voksen. 0 Siter
nanna Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Månetoppen-luene fra NRK er ganske store i størrelsene. 10-12 år passet akkurat til meg... Ulvang-kolleksjon. 0 Siter
bb71 Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Joda, jeg ønsker meg faktisk en sånn sjøl, jeg. Synes det er en artig sak og bruke nå i desember, med alle de aktivitetene som følger med. ) Høres kult ut, de er fine de! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.