Gå til innhold

FU: Hvor mange pliktbesøk skal dere på i jula?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså som du helst skulle vært foruten, men så MÅ du fordi det er jul og sånn...

Vi skal på et.

Skrevet

Foruten julaften så skal jeg vel på et pliktbesøk et annet sted i landet. Men siden jeg sitter og jobber med semesteroppgave så regner jeg med at jeg kan vri meg unna pga det

Gjest Spennende??
Skrevet

Var dette en spennende tråd, synes du?

1 pliktbesøk her! Resten av slekta bor utebys. Psser meg perfekt :o)

Skrevet

Jeg skal ikke på noen pliktbesøk! Syns det er koselig med julebesøk jeg.

Men jeg føler jeg må invitere eks'en på middag en dag for barna sin skyld, akkurat nå for tiden vil jeg helst slippe å ha noe med ham å gjøre i det hele tatt,men jeg får bite i det sure eplet og holde ut de timene. Vi har i grunnen et greit forhold, det er bare så mye ved ham som irriterer meg, og hver gang jeg tilbringer tid med ham er jeg SÅÅÅÅ glad jeg ikke lever sammen med ham lenger.

Skrevet

Var dette en spennende tråd, synes du?

1 pliktbesøk her! Resten av slekta bor utebys. Psser meg perfekt :o)

Kan bli spennende, dersom noen blir provosert av at jeg kaller koselige famliesammenkomster i jula for pliktbesøk... ;o)

Gjest Flystripa
Skrevet

To, og begge er unnagjort! :-D

Hæ?! Når starta du julefeiringa, da???

Skrevet

Hæ?! Når starta du julefeiringa, da???

Jeg har ikke startet selve juleferingen, men tok de to pliktbesøkene i førjulstiden i år.

Er "jula" bare f.o.m. julaften t.o.m. dagen før nyttårsaften? :-p Det pleier jeg å kalle romjula, jeg.

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg har ikke startet selve juleferingen, men tok de to pliktbesøkene i førjulstiden i år.

Er "jula" bare f.o.m. julaften t.o.m. dagen før nyttårsaften? :-p Det pleier jeg å kalle romjula, jeg.

Hehe - like så greit å få unna det man liker minst ;o)

Skrevet

Ingen pliktbesøk, men mange besøk. Jeg syns det er hyggelig å besøk mormor og resten av slekten jeg :).

Skrevet

Hehe - like så greit å få unna det man liker minst ;o)

Jepp :-)

Skrevet

Egentlig ett.

Men jeg drar ikke på pliktbesøk, så jeg lyver og sier jeg skal noe annet. Med god samvittighet.

(I tillegg finner jeg nok på noe annet, så jeg har mitt på det rene. Mer eller mindre.).

Skrevet

Ettersom "plikt" ikke nødvendigvis er sammenfallende med "skrekkelig", så må jeg si at vi skal på to og være vertskap for to, hvorav den ene er julemiddagen på julaften! ;-)

De er vel strengt tatt litt "plikt" i det også, ettersom besteforeldrene ikke like godt kan nekte og si at de heller vil være hjemme alene! ;-) (De kunne selvsgat valgt å være hos andre i familien, men så er det jo litt "plikt" i det å sørge for en noenlkunde jevn fordleing av hvilke barn/barnebarn man feirer jul hos)

Jeg gleder meg til alle fire. Der jeg skal bort er det også forventet at man kommer, og dermed et visst element av plikt, men likefullt hyggelige sammenkomster for det.

Skrevet

Ettersom "plikt" ikke nødvendigvis er sammenfallende med "skrekkelig", så må jeg si at vi skal på to og være vertskap for to, hvorav den ene er julemiddagen på julaften! ;-)

De er vel strengt tatt litt "plikt" i det også, ettersom besteforeldrene ikke like godt kan nekte og si at de heller vil være hjemme alene! ;-) (De kunne selvsgat valgt å være hos andre i familien, men så er det jo litt "plikt" i det å sørge for en noenlkunde jevn fordleing av hvilke barn/barnebarn man feirer jul hos)

Jeg gleder meg til alle fire. Der jeg skal bort er det også forventet at man kommer, og dermed et visst element av plikt, men likefullt hyggelige sammenkomster for det.

... selv om alle tastefeilene i det innlegget kunne tyde på nettop det! ;-)

Skrevet

Ingen pliktbesøk, men får besøk og skal på besøk til nærmeste familie. Pliktbesøk har jeg droppa for lenge siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...