Gå til innhold

USB Stick

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt en sånn flott sak fra USA; Lexar Lightening 1 GB, men et program på, hvor en kan dele den inn i en "public part" og en "private part".

Stikker jeg den inn i laptopen, så kommer innloggings bildet automatisk opp, og et lite ikon legger seg fint nede i høyre hjørne. Men stikker jeg den inn i den store Dell, desktopen, min, så skjer det ingenting.

Finner den selvsagt i min datamaskin, men bare den "public delen". Klarer ikke å finne noe "autokjør" på denne på Dell'en heller....

Anyone ?

Skrevet

Hvilken Windows-versjon har du på de to PCene?

Fulgte det med noe programvare som skulle installeres? Har du installert dette på desktopen?

Skrevet

Hvilken Windows-versjon har du på de to PCene?

Fulgte det med noe programvare som skulle installeres? Har du installert dette på desktopen?

Det er XP home på laptopen, og XP Proffesional på desktopen.

Nei, det fulgte ikke med noe program, for dette ligger permanent på usb sticken.

Jeg skal kunne plugge den inn hvor som helst, og da skal dette programmet autokjøres om du skjønner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...