Gå til innhold

kan noen her gjør en proforma avtale med meg 23 Desember?

Anbefalte innlegg

Gjest trenger en avtale
Skrevet

trenger en unnskyldning for å slippe å møte slektninger som jeg ikke liker. Så hvis jeg avtaler med noen nå at jeg skal i selskap til dem, så har jeg en unnskyldning og en avtale også

avtalen kan vi bare kansellere samme dag

Hva sier dere: Kan vi ha en proforma avtale om å treffes 23 Desember?

Skrevet

Har du ingen venner/bekjente i RL som du kan avtale med...?

Hvis ikke kan du jo like gjerne bare si at du har en annen avtale, selv om du ikke har det. Hva er poenget med å lage en avtale med et nick du ikke aner hvem er eller hvor bor og som du vet at ikke vil bli noe av? Da er det da mye enklere å bare si du ikke kan.

Skrevet

Har du ingen venner/bekjente i RL som du kan avtale med...?

Hvis ikke kan du jo like gjerne bare si at du har en annen avtale, selv om du ikke har det. Hva er poenget med å lage en avtale med et nick du ikke aner hvem er eller hvor bor og som du vet at ikke vil bli noe av? Da er det da mye enklere å bare si du ikke kan.

Helt på siden, kommer du inne på fub? Jeg har endelig meldt meg inn der, men nå er det tredje dagen jeg ikke kommer inn.

Skrevet

Helt på siden, kommer du inne på fub? Jeg har endelig meldt meg inn der, men nå er det tredje dagen jeg ikke kommer inn.

Niks... har ikke kommet inn på flere dager. Ser ut som om de har noen serverproblemer.

Får ingen mailvarsling derfra heller.

Skrevet

Det kan vel tenkes at disse slektningene egentlig er svært glade hvis du ikke kommer?

Skrevet

Skal på et sånt selv. Med mindre jeg ikke finner noe å gjøre den aktuelle dagen. Noe jeg nok gjør. Hvis ikke lyver jeg og sier jeg skal noe.

I denne situasjonen er det greit å lyve. Blir så mye pes om du må fortelle noen familiemedlemer at du ikke vil møte dem.

Skrevet

Niks... har ikke kommet inn på flere dager. Ser ut som om de har noen serverproblemer.

Får ingen mailvarsling derfra heller.

Liker fub bedre enn sg, rart at jeg hører til der nå.

Skrevet

Liker fub bedre enn sg, rart at jeg hører til der nå.

Har aldri vært på SG, jeg, men hadde ikke klart meg uten FUB. Flott forum-miljø og masse god info og ikke minst folk som har vært gjennom det samme som man selv skal gjennom :-)

Er nå på SM og syns egentlig ikke det er noe bra der... men det er ikke så veldig mye aktivitet på FUB for de som har blitt graverte, så ;-)

Skrevet

Har aldri vært på SG, jeg, men hadde ikke klart meg uten FUB. Flott forum-miljø og masse god info og ikke minst folk som har vært gjennom det samme som man selv skal gjennom :-)

Er nå på SM og syns egentlig ikke det er noe bra der... men det er ikke så veldig mye aktivitet på FUB for de som har blitt graverte, så ;-)

Jeg er så spent! Og det er kanskje ikke så rart egentlig at fub ikke har sider for dere graverte.

c",)

Skrevet

Jeg er så spent! Og det er kanskje ikke så rart egentlig at fub ikke har sider for dere graverte.

c",)

Det er egne fora for gravide der, men det er ikke så veldig mye aktivitet, utenom i klubbene og dagbøkene. Ikke så rart det, nei ;-)

Skrevet

Ja, jeg skal på julekonsert i alle fall! :) i en kirke i Østfold

Gjest trenger en avtale
Skrevet

Ja, jeg skal på julekonsert i alle fall! :) i en kirke i Østfold

kan jeg bli med?

Skrevet

Si du har bestilt en båttur med Stena, eller dra på båttur.

Gjest trenger en avtale
Skrevet

Selvsagt! :-)

ok, da skal jeg til østfold sammen med en som heter Flisa

høres greit ut

takk.)

Skrevet

ok, da skal jeg til østfold sammen med en som heter Flisa

høres greit ut

takk.)

Bare hyggelig! ...og du! - husk kollektpenger. Konserten er kl. 23

Skrevet

c",)

Der var de tilbake ser det ut til :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...