Gjest trenger en avtale Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 trenger en unnskyldning for å slippe å møte slektninger som jeg ikke liker. Så hvis jeg avtaler med noen nå at jeg skal i selskap til dem, så har jeg en unnskyldning og en avtale også avtalen kan vi bare kansellere samme dag Hva sier dere: Kan vi ha en proforma avtale om å treffes 23 Desember? 0 Siter
carma Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Har du ingen venner/bekjente i RL som du kan avtale med...? Hvis ikke kan du jo like gjerne bare si at du har en annen avtale, selv om du ikke har det. Hva er poenget med å lage en avtale med et nick du ikke aner hvem er eller hvor bor og som du vet at ikke vil bli noe av? Da er det da mye enklere å bare si du ikke kan. 0 Siter
cecily Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Har du ingen venner/bekjente i RL som du kan avtale med...? Hvis ikke kan du jo like gjerne bare si at du har en annen avtale, selv om du ikke har det. Hva er poenget med å lage en avtale med et nick du ikke aner hvem er eller hvor bor og som du vet at ikke vil bli noe av? Da er det da mye enklere å bare si du ikke kan. Helt på siden, kommer du inne på fub? Jeg har endelig meldt meg inn der, men nå er det tredje dagen jeg ikke kommer inn. 0 Siter
carma Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Helt på siden, kommer du inne på fub? Jeg har endelig meldt meg inn der, men nå er det tredje dagen jeg ikke kommer inn. Niks... har ikke kommet inn på flere dager. Ser ut som om de har noen serverproblemer. Får ingen mailvarsling derfra heller. 0 Siter
Gjest wertha Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Det kan vel tenkes at disse slektningene egentlig er svært glade hvis du ikke kommer? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Skal på et sånt selv. Med mindre jeg ikke finner noe å gjøre den aktuelle dagen. Noe jeg nok gjør. Hvis ikke lyver jeg og sier jeg skal noe. I denne situasjonen er det greit å lyve. Blir så mye pes om du må fortelle noen familiemedlemer at du ikke vil møte dem. 0 Siter
cecily Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Niks... har ikke kommet inn på flere dager. Ser ut som om de har noen serverproblemer. Får ingen mailvarsling derfra heller. Liker fub bedre enn sg, rart at jeg hører til der nå. 0 Siter
carma Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Liker fub bedre enn sg, rart at jeg hører til der nå. Har aldri vært på SG, jeg, men hadde ikke klart meg uten FUB. Flott forum-miljø og masse god info og ikke minst folk som har vært gjennom det samme som man selv skal gjennom :-) Er nå på SM og syns egentlig ikke det er noe bra der... men det er ikke så veldig mye aktivitet på FUB for de som har blitt graverte, så ;-) 0 Siter
cecily Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Har aldri vært på SG, jeg, men hadde ikke klart meg uten FUB. Flott forum-miljø og masse god info og ikke minst folk som har vært gjennom det samme som man selv skal gjennom :-) Er nå på SM og syns egentlig ikke det er noe bra der... men det er ikke så veldig mye aktivitet på FUB for de som har blitt graverte, så ;-) Jeg er så spent! Og det er kanskje ikke så rart egentlig at fub ikke har sider for dere graverte. c",) 0 Siter
carma Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Jeg er så spent! Og det er kanskje ikke så rart egentlig at fub ikke har sider for dere graverte. c",) Det er egne fora for gravide der, men det er ikke så veldig mye aktivitet, utenom i klubbene og dagbøkene. Ikke så rart det, nei ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Ja, jeg skal på julekonsert i alle fall! i en kirke i Østfold 0 Siter
Gjest trenger en avtale Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Ja, jeg skal på julekonsert i alle fall! i en kirke i Østfold kan jeg bli med? 0 Siter
keinstein Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Si du har bestilt en båttur med Stena, eller dra på båttur. 0 Siter
Gjest trenger en avtale Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Selvsagt! :-) ok, da skal jeg til østfold sammen med en som heter Flisa høres greit ut takk.) 0 Siter
flisa Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 ok, da skal jeg til østfold sammen med en som heter Flisa høres greit ut takk.) Bare hyggelig! ...og du! - husk kollektpenger. Konserten er kl. 23 0 Siter
carma Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Jeg er så spent! Og det er kanskje ikke så rart egentlig at fub ikke har sider for dere graverte. c",) Der var de tilbake ser det ut til :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.