Gå til innhold

Et gavespørsmål : Sims 2 til Playstation

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bra til en jente på 10? Hun får også noe karaokegreier på norsk. Noen andre spill som er bankers?

Skrevet

sims 2 har min datter (10 år) på pc. Den tror jeg absolutt blir populær ja.

Skrevet

Sims er ikke noe særlig på playstation, mye bedre på pc

Skrevet

sims 2 har min datter (10 år) på pc. Den tror jeg absolutt blir populær ja.

Ser ikke ut som den finnes til PS2

Skrevet

Jeg vil også tippe at Sims ikke er så velegnet for PS. Det er noe med den typen spill og muligheten til å bruke mus, i motsetning til håndkontrollen på PS.

"..........................................."

Skrevet

Jeg vil også tippe at Sims ikke er så velegnet for PS. Det er noe med den typen spill og muligheten til å bruke mus, i motsetning til håndkontrollen på PS.

"..........................................."

OK.

Sims 2 er visst populært, for å true med 2 dager uten Sims får håret til å reise seg på små jentehoder, samme som 2 dager uten mobil. Ny straffemetode.

Full krise er innestraff uten venninner, musikk, mobil, TV og Sims. I gamle dager hadde man ikke så mange muligheter.

Skrevet

Ser ikke ut som den finnes til PS2

jauda, det gjær den.

Skrevet

Sims 2 er mye bedre på pc-en..

PC'en ville noen gjerne ha for seg selv :-)

Men jeg får sjekke om det er noen andre som kan være bra. Problemet er engelsk. Den halter noe på en 10-åring.

Skrevet

Dumt at ikke Den Lengste Reisten 2 har kommet ennå. Det er/var jo et glimrende spill for unge jenter.

".............................................."

Skrevet

Vi har det både til PC og PS2, sønnen min på 12 foretrekker å spille det på PS2.

Tror nok det er noe for en 10-år gammel jente, det er ikke rare engelskkunnskapene man trenger for å skjønne det.

Skrevet

PC'en ville noen gjerne ha for seg selv :-)

Men jeg får sjekke om det er noen andre som kan være bra. Problemet er engelsk. Den halter noe på en 10-åring.

hmm.. på sims kan man vel velge svensk som språk? Også på ps2? Trodde jeg hvertfall

Skrevet

hmm.. på sims kan man vel velge svensk som språk? Også på ps2? Trodde jeg hvertfall

Jeg sendte et spørsmål til spilleverandøren.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...