morsan Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Hva serverer dere til? Jeg hadde tenkt å nøye meg med surkål og rødkål og svisker (+ saus og tyttebærsyltetøy) Synes du det blir "for lite"? Burde man hatt vanlige grønnsaker til også? 0 Siter
flisa Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 ikke saus!!! UGH! -det skal være fett - sjy. Svisker, eplebåter, rødkål og tyttebær 0 Siter
morsan Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Skrevet 19. desember 2005 ikke saus!!! UGH! -det skal være fett - sjy. Svisker, eplebåter, rødkål og tyttebær Fett????!!! Jeg tror du er stein spike toillat, dame!! ;-) 0 Siter
Excelsion Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 ikke saus!!! UGH! -det skal være fett - sjy. Svisker, eplebåter, rødkål og tyttebær Da kan du tydeligvis ikke å lage saus! 0 Siter
flisa Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Da kan du tydeligvis ikke å lage saus! jeg HATER saus til ribbe....ellers er jeg GØRgod på å lage sauser. 0 Siter
flisa Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Fett????!!! Jeg tror du er stein spike toillat, dame!! ;-) Nei - ribbefett - KUN det skal jeg ha på ribba. Sikkert fler enn meg som nikker enig til det 0 Siter
morsan Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Skrevet 19. desember 2005 Nei - ribbefett - KUN det skal jeg ha på ribba. Sikkert fler enn meg som nikker enig til det *grøsser fortsatt* ;-) 0 Siter
collins Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 jeg HATER saus til ribbe....ellers er jeg GØRgod på å lage sauser. Helt enig. Ribbe skal ikke ha saus til. 0 Siter
collins Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 *grøsser fortsatt* ;-) Da liker du sannsynligvis ikke ribbe heller? 0 Siter
morsan Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Skrevet 19. desember 2005 Da liker du sannsynligvis ikke ribbe heller? Det er vel som å si at den som ikke liker smør heller ikke liker bernnaise! ;-) Eller at dne som ikke liker ketsjup ikke liker tomater... 0 Siter
carma Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Vi har både saus og sjy ;-) Ellers har vi rosenkål, minigulrøtter og erter i tillegg til surkålen. Pluss svisker og eplebåter i lake. 0 Siter
Atene Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 *grøsser fortsatt* ;-) *grøsser i kor* Saus må det være! 0 Siter
morsan Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Skrevet 19. desember 2005 *grøsser i kor* Saus må det være! ;-) 0 Siter
carma Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 *grøsser fortsatt* ;-) *grøsser med* Fettet skal i så fall brukes til å smaksette sausen :-) 0 Siter
morsan Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Skrevet 19. desember 2005 Du har glemt rosenkål. Glemt og glemt! ;-) Men jeg burde kanskje ta med noen grüne sachen til glede for svigermor! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Skrevet 19. desember 2005 Vi har både saus og sjy ;-) Ellers har vi rosenkål, minigulrøtter og erter i tillegg til surkålen. Pluss svisker og eplebåter i lake. Kunne jo ha vurdert å slenge noen slike grønnsaker oppi en kjel, ja, først og fremst fordi mangelen på grønnsaker har blitt indirekte kommentert tidligere! ;-) Hvor lenge må man koke rosenkål og minigulrøtter? 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Glemt og glemt! ;-) Men jeg burde kanskje ta med noen grüne sachen til glede for svigermor! ;-) Må være rosenkål og svisker vet du. Jeg kan ikke fordra svisker og jeg er den eneste som liker rosenkål. Men det hører med ) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Må være rosenkål og svisker vet du. Jeg kan ikke fordra svisker og jeg er den eneste som liker rosenkål. Men det hører med ) Frisk rosenkål (ikke frossen) er nyyydelig! 0 Siter
morsan Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Skrevet 19. desember 2005 Frisk rosenkål (ikke frossen) er nyyydelig! Jeg er enig i det, men er egentlig sår fornøyd med bare sur- og rødkål til julematen. Både smaksmessig og "jobbmessig" - en meget stor fordel når man har mer enn nok å henge i med at man har færre ting som skal passes på og koordineres. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.