Gå til innhold

Hva savner du av sport på tv?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg savner egentlig ingen ting, for det er mer enn nok sport som det er allerede.

Men hvis du spør meg om det jeg _liker_ å se av det som vises, så er det først og fremst knyttet til store mesterskap som OL og VM.

jeg ser f eks aldri på verdenscuprenn, seriefotball etc.

Men er det fotball-VM ser jeg faktisk mange kamper!! Og under OL ser jeg langrenn, kombinert, skiskyting, all round skøyter (ihvertfall dersom Norge har noen gode).

Sommer-OL ser jeg nesten ingen ting av, men kan finne på å se stuping eller noe annet som skiller seg så til de grader fra idretter vi er vant til å se på.

Og så er curling morsomt, da! jf forrige tråd!

Jeg savner ingenting, vi har jo egne sportskanaler som Canal + , Sport N og Eurosport, jeg mener de burde holde seg til å sende sport der, jeg er forbanna lei av all sporten på TV2. En hel lørdagskveld med håndball......greit nok at det er VM eller whatever, men hva med de som ikke er interessert i det da?

Annonse

Jeg savner f.eks. sendinger fra andre ballidretter enn fotball og håndball (som basket, volleyball, innebandy, tennis) - ikke nødvendigvis en basketballkamp hver eneste lørdag gjennom hele vinteren, men gjerne basketball èn lørdag, volleyball èn lørdag, innebandy èn lørdag osv.

Curling må vi gjerne få mere av!

Dessuten kunne jeg godt tenke meg å se stup, synkronsvømming, rugby og slik ting, men selvfølgelig ikke i gigantdoser.

Ellers liker jeg veldig godt de laaaange sportssendingene på helgene, med mye langrenn, skiskyting og annen vintersport. Liker å følge med sånn litt i bakgrunnen, selv om jeg aldri sitter ned og glor hele dagen!

Annonse

Jeg savner f.eks. sendinger fra andre ballidretter enn fotball og håndball (som basket, volleyball, innebandy, tennis) - ikke nødvendigvis en basketballkamp hver eneste lørdag gjennom hele vinteren, men gjerne basketball èn lørdag, volleyball èn lørdag, innebandy èn lørdag osv.

Curling må vi gjerne få mere av!

Dessuten kunne jeg godt tenke meg å se stup, synkronsvømming, rugby og slik ting, men selvfølgelig ikke i gigantdoser.

Ellers liker jeg veldig godt de laaaange sportssendingene på helgene, med mye langrenn, skiskyting og annen vintersport. Liker å følge med sånn litt i bakgrunnen, selv om jeg aldri sitter ned og glor hele dagen!

Synkronsvømming? Prøver du å være morsom, eller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...