Gå til innhold

Hva savner du av sport på tv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne ha mer kunstløp, turn, dans og slikt. Det er det eneste av sport jeg ser på på tv..Forresten, løping, og til dels langrenn, er litt gøy å se på. For da kan til og med jeg få med meg hvem som leder/vinner; ingen kompliserte regler. Bare om å gjøre å komme først over målstreken! Passer min hjerne bra,det;)

Gjest skøyter-phuuu
Skrevet

Nja... Synes de er blitt litt slappe i skøytedekninga.

skøyter!!!

dødskjedelig-rundt og rundt og rundt..

Gjest lurelurelure
Skrevet

ALT, unntatt fotball, fotball, fotball, fotball,fotball,fotball og håndball,

Skrevet

INGEN!!!!! Det er jo F#¤% sport på alle kanaler til enhver tid!

Skrevet

Ishockey.

Dine drømmer går i oppfyllelse.

I hvert fall i en periode til våren.

NRK skal nemlig vise hockey-VM. :)

Skrevet

Synkronsvømming? Prøver du å være morsom, eller?

Nei, det er faktisk veldig morsomt! Ikke timesvis med sending, men en smakebit nå og da.

Synkronsvømming er en høydare for meg under sommer-OL!

Skrevet

Nei, det er faktisk veldig morsomt! Ikke timesvis med sending, men en smakebit nå og da.

Synkronsvømming er en høydare for meg under sommer-OL!

Jeg kan også synes dte er veldig artig å se synkronsvømming, stup eller andre "sære" idretter under sommer-OL, men jeg finleser ikke akkurat programmet for å være sikker på at jeg ikke går glipp av det, da! ;-)

Men dukker det opp på skjermen idte jeg svitsjer fra kanal til kanal, stopper jeg mer enn gjerne og ser på!

Dans er også fint, og kunstløp mm.

Skrevet

Curling. Det er sporten sin, det > estetisk, kontemplativ, fysisk-matematisk, nervepirrende og dramatisk.

.

Helt enig! :-D

Og jeg vil her understreke at jeg satt klistret og så på curling lenge før OL-gullet, og curling ble litt mer av en "allemanns-tilskuer-sport"! ;-)

Husker godt nestoren Eigil Ramsfjell og Snarøen curlingklubb sist på søttitallet! ;-)

Skrevet

Jeg kan også synes dte er veldig artig å se synkronsvømming, stup eller andre "sære" idretter under sommer-OL, men jeg finleser ikke akkurat programmet for å være sikker på at jeg ikke går glipp av det, da! ;-)

Men dukker det opp på skjermen idte jeg svitsjer fra kanal til kanal, stopper jeg mer enn gjerne og ser på!

Dans er også fint, og kunstløp mm.

Nemlig! Men akkurat synronsvømming MÅ jeg ha med meg, altså! En gang sto jeg opp midt på natta for å få med meg sendinga - gubben trodde det hadde rabla fullstendig... :-)

Jeg er veldig glad i sport, jeg, og ser gjerne på masse forskjellig. Ailo Gaup, f.eks., er utrolig morsom å se på TV. Men igjen - ingenting i stoooore doser! Holder lenger for meg å få nyhetsinnslag, liksom.

Det gjelder ikke minst fotball! Lekre tekniske detaljer og målene holder.

Skrevet

Dine drømmer går i oppfyllelse.

I hvert fall i en periode til våren.

NRK skal nemlig vise hockey-VM. :)

Så det imorges, leste avisa kl. 5.30 idag, ikke vanlig med nyheter så tidlig for min del, men min høygravide datter skulle kjøres til Hamar og en eksamen. Altså en god nyhet på morgenkvisten.

Skrevet

Helt enig! :-D

Og jeg vil her understreke at jeg satt klistret og så på curling lenge før OL-gullet, og curling ble litt mer av en "allemanns-tilskuer-sport"! ;-)

Husker godt nestoren Eigil Ramsfjell og Snarøen curlingklubb sist på søttitallet! ;-)

Jeg er ikke sikker på om og når curling har 'slått gjennom', men du var nok før meg dersom du kikket på sporten på slutten av søtti-tallet.

Ellers må du ha en riktig så fin jul, morsan :)

Skrevet

Jeg er ikke sikker på om og når curling har 'slått gjennom', men du var nok før meg dersom du kikket på sporten på slutten av søtti-tallet.

Ellers må du ha en riktig så fin jul, morsan :)

Takk i lige måde! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...