Gå til innhold

Hvor store bånd må man legge på seg her inne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

5

• morsan

4

• Mañana

4

• ShitDiddelyDo

3

Mest aktive i denne tråden

Annonse

"Og jeg mener tvert i mot at det er et tegn på dårlig ordforråd. Heller det motsatte. Banning og styggord er krydder!"

Der er vi vidt uenige. Jeg ser heller på banning som et tegn på dårlig ordforråd, at han må ty til banning fordi man ikke finner andre ord å bruke.

Selv banner jeg aldri, hverken skriftlig eller muntlig. Men vær trygg, familien min er ikke i tvil om når jeg er rasende likevel!

Ups, en liten ting til som vi er uenige om, lurulf...

Jeg syns ikke det er tegn på dårlig ordforråd om man banner. Det er bare et tillegg, eller krydder, som noen sier.

Ikke det at jeg banner i annenhver setning, men når jeg føler for det så gjør jeg det. Og ser ikke på meg selv om en person med dårlig ordforråd forde.

;-P

Gjest Ulvinnen Lurulf

Ups, en liten ting til som vi er uenige om, lurulf...

Jeg syns ikke det er tegn på dårlig ordforråd om man banner. Det er bare et tillegg, eller krydder, som noen sier.

Ikke det at jeg banner i annenhver setning, men når jeg føler for det så gjør jeg det. Og ser ikke på meg selv om en person med dårlig ordforråd forde.

;-P

Se svaret mitt til Manana litt lenger ned, der får jeg bedre frem nyansene i det jeg mener om banning :-)

Se svaret mitt til Manana litt lenger ned, der får jeg bedre frem nyansene i det jeg mener om banning :-)

Ok, da er vi ikke så helt langt fra hverandre likevel. Men jeg er uenig i at bruk av banneord er unødvendig. Det er ikke andre ord som gir samme kraft-swung eller hva jeg skal si når en trenger det. :-)

Gjest Ulvinnen Lurulf

Ok, da er vi ikke så helt langt fra hverandre likevel. Men jeg er uenig i at bruk av banneord er unødvendig. Det er ikke andre ord som gir samme kraft-swung eller hva jeg skal si når en trenger det. :-)

Du skulle bare ha hørt hvilken kraft og swung jeg kan bruke når jeg sier: "Å, du din støvel!" I tillegg legger jeg på det blikket som min datter omtaler som :"Nå ser du enda mer skremmende ut enn AAAA (læreren hennes), Mamma!"

Men det er klart, det blikket er det ikke så enkelt å uttrykke gjennom tastene ;-)

Du skulle bare ha hørt hvilken kraft og swung jeg kan bruke når jeg sier: "Å, du din støvel!" I tillegg legger jeg på det blikket som min datter omtaler som :"Nå ser du enda mer skremmende ut enn AAAA (læreren hennes), Mamma!"

Men det er klart, det blikket er det ikke så enkelt å uttrykke gjennom tastene ;-)

Din støvel???

*flire*

;-P

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...