Gå til innhold

Hvor store bånd må man legge på seg her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forsøker å være snill og grei mot alle, og banner aldri.

Men så er jeg også dypt religiøs.

Amen!

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

5

• morsan

4

• Mañana

4

• ShitDiddelyDo

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det var noen som la inn et innleg med tittelen "Forpulte" ett-eller-annet. Da var Webbis ute og prikka litt på skulderen.

Jeg for min del har aldri fått tilsnakk fra Webbis. Så jeg regner med at de (nokså mange) gangene innleggene mine er blitt sletta, så er det sikkert fordi de ANDRE har vært slemme.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja, for du er jo presten i webmasterklosteret. ;-P

Når er egentlig neste Gudstjeneste? ;p

Skrevet

"Da har jeg et dårlig ordforråd, jeg banner så det lyser."

Da har jeg notert meg at du gjør det. Likevel er det ingen tvil om at du er god på å uttrykke deg skriftlig ;-)

Jeg har ikke sett at du har hatt behov for å ta frem banning for å få frem hva du mener :-)

Jeg bruker ikke banning for å få frem hva jeg mener, men mer for å understreke det jeg mener eller kanskje like mye som en avreagering.

Skrevet

Noe sånt som "dra til hel...laveien din jæ...rdestolpe!"?

"........................................."

Skrevet

Har du lagt merke til de som i stort alvor sier på tv: "Jeg mener vel at.."

Da lurer jeg på om de ikke vet hva de mener!

Det er også irriterende med folk som sier: "For å være helt ærlig, så..." Da antar jeg at de ikke er ærlige ellers.

Det siste har jeg forøvrig fått kjeft for å mene tidligere her på dol, får se om noen reagerer nå også :-)

Eller "liksom"! er det ikke på or'ntlig, da? Bare på liksom, liksom? ;-)

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Eller "liksom"! er det ikke på or'ntlig, da? Bare på liksom, liksom? ;-)

Liksom er nok bare på liksom, liksom.

Vil du vite hva som foregår i RL, må du prate med noen andre :-)

Skrevet

Da Lillemus lagde overskriften "forpulte yahoo" kom webmaster med en oppfordring om å ikke bruke den overskriften en gang til ;)

Gjest Mrs. Muscle
Skrevet

Det var noen som la inn et innleg med tittelen "Forpulte" ett-eller-annet. Da var Webbis ute og prikka litt på skulderen.

Jeg for min del har aldri fått tilsnakk fra Webbis. Så jeg regner med at de (nokså mange) gangene innleggene mine er blitt sletta, så er det sikkert fordi de ANDRE har vært slemme.

hehe, hva pleier du å lokke folk til da?

Gjest Mrs. Muscle
Skrevet

Da Lillemus lagde overskriften "forpulte yahoo" kom webmaster med en oppfordring om å ikke bruke den overskriften en gang til ;)

hehe

Gjest Mrs. Muscle
Skrevet

...men lillemus får hun lov til å kalle seg hehe :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...