Gå til innhold

Trenger et spark i ræva!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ha vasket huset til jul, men det er jo så dørgende kjedelig! Kan ikke noen motivere meg og komme med gode tips som letter husvasken?

Spark bak mottas med takk!

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

16

• mariaflyfly

11

• Idéfix

2

• keinstein

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er jo så moro å få det rent, rydig og pent. Tenk å slappe av i en stue som skinner, kanskje lese en god bok, se noe bra på TV og nyte at man er ferdig!

...Med velfortjent god samvittighet!

Skrevet

Det er jo så moro å få det rent, rydig og pent. Tenk å slappe av i en stue som skinner, kanskje lese en god bok, se noe bra på TV og nyte at man er ferdig!

...Med velfortjent god samvittighet!

Ja, det har du sannelig rett i. Synd det er så tungt å komme seg i gang. :)

Skrevet

Når du er ferdig, kan du komme hit å vaske.

Ja, det høres meget sannsynlig ut, mister!

Skrevet

Ja, det har du sannelig rett i. Synd det er så tungt å komme seg i gang. :)

Det beste er å ikke tenke bare begynne. Det er slik jeg trener av og til også. Plutselig står bare bilen på treningsenteret på vei hjem fra jobb, og da kan jeg jo like greit trene litt...

og VIPS er det ferdig!

Skrevet

Det beste er å ikke tenke bare begynne. Det er slik jeg trener av og til også. Plutselig står bare bilen på treningsenteret på vei hjem fra jobb, og da kan jeg jo like greit trene litt...

og VIPS er det ferdig!

Ja, ikke sant? Leste i et ukeblad om hvordan få ting gjort, og mottoet var GJØR DET NÅ! Hvis man går og tenker på at man skulle gjort det og det, så bruker man masse energi på å bekymre og grue seg.

Samtidig er det mye morsommere å sitte her enn å fyke rundt med en mopp...

hare1365380455
Skrevet

Ja, ikke sant? Leste i et ukeblad om hvordan få ting gjort, og mottoet var GJØR DET NÅ! Hvis man går og tenker på at man skulle gjort det og det, så bruker man masse energi på å bekymre og grue seg.

Samtidig er det mye morsommere å sitte her enn å fyke rundt med en mopp...

Jeg har også ting å gjøre hjemme. *sparker oss i gang* Så kan vi heller dole litt i kveld!:)

Skrevet

Jeg har også ting å gjøre hjemme. *sparker oss i gang* Så kan vi heller dole litt i kveld!:)

Ja, jeg "skal bare".... ;)

Gjest HAR DU DÅRLIG TID !!!!
Skrevet

Sparker det SKIKKELIG hardt

* spark, spark, spark, SPARK*

opptil flere ganger, for nå

Skrevet

Sparker det SKIKKELIG hardt

* spark, spark, spark, SPARK*

opptil flere ganger, for nå

Au au auau!

Takk! :)

Skrevet

har du diskman? mp3 spiller?

slå iallefall på musikk. det er mye hyggeligere med husarbeid når man hører på noe man liker

Kan du ikke unne deg en sjokolade etterpå,som takk for innsatsen?

Skrevet

har du diskman? mp3 spiller?

slå iallefall på musikk. det er mye hyggeligere med husarbeid når man hører på noe man liker

Kan du ikke unne deg en sjokolade etterpå,som takk for innsatsen?

Jeg driver og manner meg opp til å vaske i morra, for da skal samboeren på jobb.

Skal sette på høy musikk og frese over huset som en hvit tornado!

Skrevet

Jeg driver og manner meg opp til å vaske i morra, for da skal samboeren på jobb.

Fjerner selv fastbrent fett?

Skrevet

Det er mye bedre å gjøre det sammen med noen! Spør om mora di hjelper deg, så hjelper du henne etterpå. Eller venninne, eller gubben om du har en.

Så setter dere radioen på fullt, og avtaler at dere skal drikke te og spise klementin etter 2 timers effektift arbeide, og så skrive liste med hva dere har gjort og hva som står igjen.

Vips - så var huset rent. Det skjedde her i går, og alle som har vært innom etter det har sagt "jøss, det er jo RYDDIG her!???!!"

Skrevet

ta på deg treningstøy også så kan du få trent litt i samme slengen:)

Skrevet

Det er mye bedre å gjøre det sammen med noen! Spør om mora di hjelper deg, så hjelper du henne etterpå. Eller venninne, eller gubben om du har en.

Så setter dere radioen på fullt, og avtaler at dere skal drikke te og spise klementin etter 2 timers effektift arbeide, og så skrive liste med hva dere har gjort og hva som står igjen.

Vips - så var huset rent. Det skjedde her i går, og alle som har vært innom etter det har sagt "jøss, det er jo RYDDIG her!???!!"

Ah, ja, det hadde vært tingen. :)

Skrevet

ta på deg treningstøy også så kan du få trent litt i samme slengen:)

Uff, det høres jo SLITSOMT ut, jo!

Skrevet

Rydd vekk det verste rotet, ta en runde med støvsugeren og gå over bader med gul jif.

Etterpå lager du deg en kopp te, setter deg i sofaen med en god bok og trøster deg med at etter en uke synes ikke julevasken lenger, uansett hvor grundig du er.

Skrevet

Rydd vekk det verste rotet, ta en runde med støvsugeren og gå over bader med gul jif.

Etterpå lager du deg en kopp te, setter deg i sofaen med en god bok og trøster deg med at etter en uke synes ikke julevasken lenger, uansett hvor grundig du er.

*tilber*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...