Gjest Ripley Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Skulle ha vasket huset til jul, men det er jo så dørgende kjedelig! Kan ikke noen motivere meg og komme med gode tips som letter husvasken? Spark bak mottas med takk! 0 Siter
keinstein Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Når du er ferdig, kan du komme hit å vaske. 0 Siter
Idéfix Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Det er jo så moro å få det rent, rydig og pent. Tenk å slappe av i en stue som skinner, kanskje lese en god bok, se noe bra på TV og nyte at man er ferdig! ...Med velfortjent god samvittighet! 0 Siter
Gjest Ripley Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Det er jo så moro å få det rent, rydig og pent. Tenk å slappe av i en stue som skinner, kanskje lese en god bok, se noe bra på TV og nyte at man er ferdig! ...Med velfortjent god samvittighet! Ja, det har du sannelig rett i. Synd det er så tungt å komme seg i gang. 0 Siter
Gjest Ripley Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Når du er ferdig, kan du komme hit å vaske. Ja, det høres meget sannsynlig ut, mister! 0 Siter
Idéfix Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Ja, det har du sannelig rett i. Synd det er så tungt å komme seg i gang. Det beste er å ikke tenke bare begynne. Det er slik jeg trener av og til også. Plutselig står bare bilen på treningsenteret på vei hjem fra jobb, og da kan jeg jo like greit trene litt... og VIPS er det ferdig! 0 Siter
Gjest Ripley Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Det beste er å ikke tenke bare begynne. Det er slik jeg trener av og til også. Plutselig står bare bilen på treningsenteret på vei hjem fra jobb, og da kan jeg jo like greit trene litt... og VIPS er det ferdig! Ja, ikke sant? Leste i et ukeblad om hvordan få ting gjort, og mottoet var GJØR DET NÅ! Hvis man går og tenker på at man skulle gjort det og det, så bruker man masse energi på å bekymre og grue seg. Samtidig er det mye morsommere å sitte her enn å fyke rundt med en mopp... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Ja, ikke sant? Leste i et ukeblad om hvordan få ting gjort, og mottoet var GJØR DET NÅ! Hvis man går og tenker på at man skulle gjort det og det, så bruker man masse energi på å bekymre og grue seg. Samtidig er det mye morsommere å sitte her enn å fyke rundt med en mopp... Jeg har også ting å gjøre hjemme. *sparker oss i gang* Så kan vi heller dole litt i kveld! 0 Siter
Gjest Ripley Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Jeg har også ting å gjøre hjemme. *sparker oss i gang* Så kan vi heller dole litt i kveld! Ja, jeg "skal bare".... 0 Siter
Gjest HAR DU DÅRLIG TID !!!! Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Sparker det SKIKKELIG hardt * spark, spark, spark, SPARK* opptil flere ganger, for nå 0 Siter
Gjest Ripley Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Sparker det SKIKKELIG hardt * spark, spark, spark, SPARK* opptil flere ganger, for nå Au au auau! Takk! 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 har du diskman? mp3 spiller? slå iallefall på musikk. det er mye hyggeligere med husarbeid når man hører på noe man liker Kan du ikke unne deg en sjokolade etterpå,som takk for innsatsen? 0 Siter
Gjest Ripley Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 har du diskman? mp3 spiller? slå iallefall på musikk. det er mye hyggeligere med husarbeid når man hører på noe man liker Kan du ikke unne deg en sjokolade etterpå,som takk for innsatsen? Jeg driver og manner meg opp til å vaske i morra, for da skal samboeren på jobb. Skal sette på høy musikk og frese over huset som en hvit tornado! 0 Siter
keinstein Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Jeg driver og manner meg opp til å vaske i morra, for da skal samboeren på jobb. Skal sette på høy musikk og frese over huset som en hvit tornado! Fjerner selv fastbrent fett? 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Det er mye bedre å gjøre det sammen med noen! Spør om mora di hjelper deg, så hjelper du henne etterpå. Eller venninne, eller gubben om du har en. Så setter dere radioen på fullt, og avtaler at dere skal drikke te og spise klementin etter 2 timers effektift arbeide, og så skrive liste med hva dere har gjort og hva som står igjen. Vips - så var huset rent. Det skjedde her i går, og alle som har vært innom etter det har sagt "jøss, det er jo RYDDIG her!???!!" 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Jeg driver og manner meg opp til å vaske i morra, for da skal samboeren på jobb. Skal sette på høy musikk og frese over huset som en hvit tornado! ta på deg treningstøy også så kan du få trent litt i samme slengen:) 0 Siter
Gjest Ripley Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Det er mye bedre å gjøre det sammen med noen! Spør om mora di hjelper deg, så hjelper du henne etterpå. Eller venninne, eller gubben om du har en. Så setter dere radioen på fullt, og avtaler at dere skal drikke te og spise klementin etter 2 timers effektift arbeide, og så skrive liste med hva dere har gjort og hva som står igjen. Vips - så var huset rent. Det skjedde her i går, og alle som har vært innom etter det har sagt "jøss, det er jo RYDDIG her!???!!" Ah, ja, det hadde vært tingen. 0 Siter
Gjest Ripley Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 ta på deg treningstøy også så kan du få trent litt i samme slengen:) Uff, det høres jo SLITSOMT ut, jo! 0 Siter
annegunn Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Rydd vekk det verste rotet, ta en runde med støvsugeren og gå over bader med gul jif. Etterpå lager du deg en kopp te, setter deg i sofaen med en god bok og trøster deg med at etter en uke synes ikke julevasken lenger, uansett hvor grundig du er. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Rydd vekk det verste rotet, ta en runde med støvsugeren og gå over bader med gul jif. Etterpå lager du deg en kopp te, setter deg i sofaen med en god bok og trøster deg med at etter en uke synes ikke julevasken lenger, uansett hvor grundig du er. *tilber* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.