annegunn Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 "Skal til London nyttårshelga :)" Heldiggrisen! Og god bedring :-) 0 Siter
annegunn Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Så bra! *kikker lengselsfullt bort på kjøkkenet der det befinner seg en sørlandschips* Husker du forresten hva du går glipp av i morgen? 0 Siter
Gjest Ripley Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 "Sparker" deg rundt i huset nå jeg:) Du må synge når du vasker!! Alle barnesanger du kan og ikke kan:)) (passer jo med julesanger i disse tider) Alt blir mye lettere da skal du se! *lol* Jaaaa! Nå har jeg fått så mange spark, at i morra blir det vaskedag. *S* 0 Siter
Gjest Ripley Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 I forhold til hvor mye tid man bruker, og hvor mye bedre det blir, er støvsuging mye bedre enn gulvvask. Ja... Synes en vask trengs i ny og ne også, selv om det kanskje ikke blir så mye renere. Det føles iallfall renere og friskere. 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Jaaaa! Nå har jeg fått så mange spark, at i morra blir det vaskedag. *S* Skal passe på om du dukker opp her på dol *s* da tupper jeg deg ut:))) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Husker du forresten hva du går glipp av i morgen? Jepp. Ække BARE gullfisk... 0 Siter
annegunn Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Jepp. Ække BARE gullfisk... Det er hos han som ga deg tilavnet, han som er så glad i å lage mat. Og det er første gang jeg skal være med siden - ja en evighet, med mindre du teller den gangen gutta drakk og jeg lå på sofaen og så på. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Det er hos han som ga deg tilavnet, han som er så glad i å lage mat. Og det er første gang jeg skal være med siden - ja en evighet, med mindre du teller den gangen gutta drakk og jeg lå på sofaen og så på. Du får hilse. 0 Siter
Gjest Ripley Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Skal passe på om du dukker opp her på dol *s* da tupper jeg deg ut:))) Kan jo dole litt mellom slagene, vel? Dessuten er jeg så effektiv at jeg kommer til å ha tid til å dole heeeele kvelden! 0 Siter
muriel Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Gjør som meg: Demp belysningen, tenn stearinlys, legg føttene på bordet og nyt en gløgg og ei god bok - aaaaahhhh..! :saboterer: 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Jepp Og husk å nevne at amaronedama er j*** trøtt på t-banen om morran... 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Kan jo dole litt mellom slagene, vel? Dessuten er jeg så effektiv at jeg kommer til å ha tid til å dole heeeele kvelden! He He jada skal bare sparke forsiktig 0 Siter
Gjest Ripley Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Gjør som meg: Demp belysningen, tenn stearinlys, legg føttene på bordet og nyt en gløgg og ei god bok - aaaaahhhh..! :saboterer: Heheeee... Veldig fristende. 0 Siter
annegunn Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Og husk å nevne at amaronedama er j*** trøtt på t-banen om morran... Ba gubben si det sist, men du vet, men den hukommelsen.... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Ba gubben si det sist, men du vet, men den hukommelsen.... Den er visst kjent for å være hakket verre en min, har jeg skjønt? 0 Siter
annegunn Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Den er visst kjent for å være hakket verre en min, har jeg skjønt? Du kan jo trøste deg med det, ihvertfall? Det blir ihvertfall mange morsomme historier 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Du kan jo trøste deg med det, ihvertfall? Det blir ihvertfall mange morsomme historier Det har du jammen meg helt rett i. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Fikk du gjort noe i går? Ikke jeg.... Men så skrev jeg på en oppgave som jeg fikk levert. Så i dag må jeg få gjort noe husarbeid! 0 Siter
Gjest Ripley Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Fikk du gjort noe i går? Ikke jeg.... Men så skrev jeg på en oppgave som jeg fikk levert. Så i dag må jeg få gjort noe husarbeid! Nei, fikk ikke gjort noe jeg heller, det var så utrolig mye bra på TV! *S* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.