Gå til innhold

Bekreftelse på boligsøknad

Anbefalte innlegg

Bitis Gabonica
Skrevet

Jeg har søkt om kommunal bolig innen psykiatrien/for funksjonshemmede. Denne ble sendt fra det psykiatriske sykehuset jeg sokner. Nå er det over en måned siden den ble sendt, men jeg har ennå ikke sett noen bekreftelse på at søknaden er mottatt.

Jeg lurer derfor på hva som er vanlig praksis: Får man en bekreftelse fra boligkontoret om at søknaden er mottatt, eller må man bare smøre seg med tålmodighet og vente på endelig svar? Kan jeg i det hele tatt stole på at søknaden er kommet dit den skal når det ikke er sendt noen bekreftelse?

Vet jeg postet dette på åpent forum, men jeg finner ikke igjen innlegget *rødme litt*, så hvis noen har gitt meg et godt svar der, ville jeg satt pris på om man kunne linke dit. Selvfølgelig mottas alle svar med takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...