Gjest Escola Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Hei! Jeg har tenkt meg en tur til IKEA på Furuset i morgen, og ser nå at gratisbussen har fått ny holdeplass siden sist jeg tok den. Hvor ligger Jernbanetorget syd hen? Noen som vet? (er det for eksempel i nærheten av Jernbanetorget apotek?). 0 Siter
lex Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Bussen har holdeplass ved "Plata". (Altså på høyre side av den gamle Østbanehallen når man står med ryggen mot Karl Johan.) 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Bussen har holdeplass ved "Plata". (Altså på høyre side av den gamle Østbanehallen når man står med ryggen mot Karl Johan.) Har bussen andre stopper underveis? Eller må man til sentrum først uansett? 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Har bussen andre stopper underveis? Eller må man til sentrum først uansett? Det går en fra universitetsplassen også, men den går ut andre veien *glemte navnet i farten* 0 Siter
morsan Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Det går en fra universitetsplassen også, men den går ut andre veien *glemte navnet i farten* Tror det er slutt på det. Også bussen til Slependen går visstnok fra Plata nå. 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Tror det er slutt på det. Også bussen til Slependen går visstnok fra Plata nå. ok:-) Greit å vite! Takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.