Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Lenge siden jeg har vært inne her nå. Blir litt frustrert av prøving som feiler. Vi har endelig bestemt oss for å få flere barn, men den ene negative testen har kommet etter den andre... Nå har jeg masse stikkinger i underlivet, jeg minnes at jeg hadde det i begynnelsen av forrige svangerskap også... men er ikke sikker. Det er for tidlig å ta en test ennå. Noen som vet om det kan være et tegn?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211003-stikkinger-i-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg pleier ofte å ha stikninger i eggstokkene når jeg har eggløsning. Kan ikke huske at jeg har kjent dette som begynnende svangerskapssymptom, heller som noe som har skjedd noen uker ut i svangerskapet. Folk har så ulike symptomer at det igrunnen er vanskelig å si hva dette betyr. Du får nok smøre deg med tålmodighet litt til :-)

Gjest propell1

Jeg hadde en del stikninger i tiden da jeg forventet mensen og litt utover. Har ikke hatt det før så det var helt klart et graviditets tegn for meg. Tok en test ganske tidlig og den var positiv, så det er bare å teste i vei. Er den negativ så får du bare smøre deg med tålmodighet et par dager og prøve igjen. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...