Gå til innhold

Til skilte kvinner...

Gjest flykte fra, ikke til?

Anbefalte innlegg

skorpionfisken
Skrevet

Det var i tilfelle han som flyktet fra eller til, ikke jeg.

Men når skilsmissen var uunngåelig og min mann ikke ville ha meg lengre så er det klart at det hjalp mye å treffe en ny mann som virkelig ville ha meg. Det ga selvtillitt og glede til en dumpet skjel. Det ga også styrke til å komme over skilsmissen uten for mye bitterhet, og hjalp til for å kunne være en "perfekt" ex som samarbeider veldig bra om barna.

Tror kanskje at det ville vært vanskeligere dersom jeg sto alene i enhver sammenheng samtidig som jeg måtte se på deres lykke og kjærlighet.

Det hjalp også til å se at skilsmissen var riktig. Jeg ser at han har det mye bedre med sin nye kone, enn han hadde det med meg. Og jeg igjen føler meg mye mer vel, og trives mye bedre med meg selv i mitt nye forhold. Jeg er tryggere, gladere og friere på en måte, selv om jeg jo ikke er fri og frank.

Det gikk fort å finne en ny mann. Kanskje for fort. Fikk liksom ikke ordendtlig prøvd å være helt alene. Fikk ikke gjennomlevd alle årstidene og høytidsdagene alene. Kanskje har jeg gått glipp av det. Men, når kjærligheten dukket opp så brått igjen, falt jeg så pladask, og da klarte jeg ikke stålsette meg og si at nå vil jeg være singel, kom tilbake om ett år...

Skrevet

Jeg er lever alene med to små barn (og med barnas ytterst begrenset samvær med far -som forøvrig er "normal", men bor langt unna) på fjerde året, og har ingen ny kjæreate. Jeg er fornøyd med tilværelsen, savner absolutt ikke eksen, kan selvfølgelig til tider savne en kjæreste, men ja- jeg er lykkelig skilt uten kjæreste!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...