Gå til innhold

Hvor er fjernkontrollen!?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jøss, hva gjorde den der?!?

Du er nesten like rotete som meg.

Nei, det ville den ikke svare på! *himle*

Jeg kan ikke en gang huske at jeg hadde den med ned og la den der. Når jeg først var så surrete å ta den med ned, så burde jeg jo lagt merke til det når jeg la den fra meg, hehe.

Annonse

...på kanten av vasken på do.

Noe sånt har jeg aldri gjort før *himle*

Takk for alle forslag!

Jeg lo veldig av dette i går, fordi det er en sånn typisk stresseting å gjøre. Men som jeg ikke har gjort nesten noen gang. Mens mannen min, derimot ...

I dag har jeg løpt huset rundt som en gærning fori lommeboka mi var borte, og jeg som først skal i møtet og så handle i byen. Til slutt, da alle muligheter var undersøkt, ringte jeg matvarebutikken jeg var i i går, men der var den heller ikke.

Da satt jeg meg ned og tenkte på hva jeg hadde kjøpt der (jada, så i kjøleskapet). Til slutt kom jeg på at jeg hadde plukket med meg tre pakker svarte strømpebukser rett før jeg gikk til kassa.

Ha! Den smale, svarte lommeboka lå i strømpeskuffen sammen med de smale, svarte strømpebuksepakkene!

Herregud.

:P

Jeg lo veldig av dette i går, fordi det er en sånn typisk stresseting å gjøre. Men som jeg ikke har gjort nesten noen gang. Mens mannen min, derimot ...

I dag har jeg løpt huset rundt som en gærning fori lommeboka mi var borte, og jeg som først skal i møtet og så handle i byen. Til slutt, da alle muligheter var undersøkt, ringte jeg matvarebutikken jeg var i i går, men der var den heller ikke.

Da satt jeg meg ned og tenkte på hva jeg hadde kjøpt der (jada, så i kjøleskapet). Til slutt kom jeg på at jeg hadde plukket med meg tre pakker svarte strømpebukser rett før jeg gikk til kassa.

Ha! Den smale, svarte lommeboka lå i strømpeskuffen sammen med de smale, svarte strømpebuksepakkene!

Herregud.

:P

Hehe... så der fikk du DEN ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...