Gå til innhold

Hvorfor ikke skinnskjegg gutter?

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Det er jo så fint med skinnskjegg! hvorfor er det ikke flere gutter som har det? Så mandig og så stilig...Selvsagt må det jo kle en, men jeg tror at det er mange som kunne ha kledd det!

Skrevet

Regner med du tenker på kinnskjegg.

Vel, det er få som virkelig kler det. Men jeg er enig. De som kler det, kler det veldig godt.

Skrevet

Skinnskjegg? Hm. Hvordan ser det ut du?

Kinnskjegg derimot er stygt - stygt - stygt!

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Regner med du tenker på kinnskjegg.

Vel, det er få som virkelig kler det. Men jeg er enig. De som kler det, kler det veldig godt.

kinnskjegg ja...er litt nymotens på dette området med skj -, sj- og kj-lyder, så... Jeg tenker på sånn litt skjegg bare sånn litt lengre ned enn vanlig...mmm døds sexy!

Skrevet

Hvorfor? Fordi det er noe av det latterligste, styggeste og mes ur-harry (på en udelt negativt måte) som finnes. Det passer ett sted: i filmer fra/om 50-årene.

".............................................."

Skrevet

kinnskjegg ja...er litt nymotens på dette området med skj -, sj- og kj-lyder, så... Jeg tenker på sånn litt skjegg bare sånn litt lengre ned enn vanlig...mmm døds sexy!

"eg tenker på sånn litt skjegg bare sånn litt lengre ned enn vanlig"

Litt skjegg...litt lenger ned enn vanlig? Øhm... Litt lenger ned enn hårfestet, mener du kanskje?

".............................................."

Skrevet

Det har nok ikke vært på moten på veldig mange år. Jeg har såvidt hatt det en gang, men det er over 20 år siden og kommer aldri til å ha det igjen heller.

Ørkenvandreren
Skrevet

Kanskje.

Men siden "koteletter" er så utrolig ute av motebildet, virker det nok ganske fremmed for mange menn å prøve.

Men de får nok sin rennessanse igjen. Hvem ville f.eks for 10 år siden trodd at det var kult å være skallet...?

Skrevet

Skinnskjegg? Hm. Hvordan ser det ut du?

Kinnskjegg derimot er stygt - stygt - stygt!

Skinnskjegg er ganske fint det, for da kan det jo matche både skinnvesten og skinnslipset! ;-)

E'kke du trønder, a? *S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...