Gå til innhold

Kjøper du julegave til

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Ikke snakk om,han er fortjener ikke..;-P

Men jeg HAR gjort,i en annen jobb, men bare noe billig noe.

:-)

Skrevet

?

Nei. På jobben min tror jeg nok ingen gjør det.

Men dette kan jo selvsagt variere i forhold til hvilken type arbeidsplass man jobber på, og hva slags forhold man har internt.

Skrevet

Ja, det gjør vi. Spleiser 100,- hver.

Må kanskje si at han er en fantastisk sjef. Tar meget godt vare på oss ansatte.

Skrevet

Ja, det gjør vi. Spleiser 100,- hver.

Må kanskje si at han er en fantastisk sjef. Tar meget godt vare på oss ansatte.

Bør kanskje si at vi fikk en "julekurv" med julemat for 1000,- + konfekt.

Skrevet

Nei, men han har som regel kjøpt til oss... Nå har vi hatt bytte av sjef. Tror den nåværende er såpass distré på akkurat det området at han ikke kommer på det. Og det er min siste dag i dag...

Gjest en ansatt
Skrevet

Bør kanskje si at vi fikk en "julekurv" med julemat for 1000,- + konfekt.

Jeg synes nå vi kunne fått et julekort, men vår sjef gir ingenting.... Øverste "sjef" er kommunen.

Skrevet

Jeg synes nå vi kunne fått et julekort, men vår sjef gir ingenting.... Øverste "sjef" er kommunen.

For magert. Som du sier - et julekort er et minimum. Flott å jobbe i et privat firma:-)

Skrevet

Jepp. :o) Sjefen som er nærmest meg og jeg gir hverandre en liten oppmerksomhet til jul, ikke noe stort nei, bare en liten oppmerksomhet som takk for det gode samarbeidet i året som gikk. :o)

Skrevet

Nei, men vi ansatte får kjempefin gave hvert år + flott julebord!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...