Gå til innhold

Til England med barn...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest London er gøy

Madam Tussaud og Planetarium! Ligger vegg i vegg. Er det kø på 'Madam', så går du på Planetarium først, da kommer du snikende inn bakveien på Tussaud. Lurt!

Planetarium er en utstilling om verdensrommet og en flott film som er helt spesiell og gir deg følelsen av å være med ut i rommet. Kjempeartig! I et flott lokale med verdensrom i taket, hvis jeg ikke husker feil.

Og så den kjente lekebutikken i mange etasjer(8?) som jeg har glemt navnet på. Ligger vel på Oxford Street.

London Eye er også en flott opplevelse.

Og sightseeing med to-etasjes-buss!

Dette var veldig populært for våre barn da vi var i London.

Husker ikke hvilket hotell vi bodde på, men det var utenfor sentrum. Helt nytt for noen år siden. Men buss og undergrunn går jo i ett, så det er aldri problem å komme seg rundt! Hvor mye er en på hotellet forresten? Synes ikke det er så viktig at det er bra jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211042-til-england-med-barn/#findComment-1537139
Del på andre sider

Madam Tussaud og Planetarium! Ligger vegg i vegg. Er det kø på 'Madam', så går du på Planetarium først, da kommer du snikende inn bakveien på Tussaud. Lurt!

Planetarium er en utstilling om verdensrommet og en flott film som er helt spesiell og gir deg følelsen av å være med ut i rommet. Kjempeartig! I et flott lokale med verdensrom i taket, hvis jeg ikke husker feil.

Og så den kjente lekebutikken i mange etasjer(8?) som jeg har glemt navnet på. Ligger vel på Oxford Street.

London Eye er også en flott opplevelse.

Og sightseeing med to-etasjes-buss!

Dette var veldig populært for våre barn da vi var i London.

Husker ikke hvilket hotell vi bodde på, men det var utenfor sentrum. Helt nytt for noen år siden. Men buss og undergrunn går jo i ett, så det er aldri problem å komme seg rundt! Hvor mye er en på hotellet forresten? Synes ikke det er så viktig at det er bra jeg.

Lekebutikken heter Hamley's og ligger i Regent Street.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211042-til-england-med-barn/#findComment-1537172
Del på andre sider

Annonse

Tower! Hadde med meg 8 og 11 åringene mine til London i vår, og leste oss kraftig opp på Towers blodige historie på forhånd.Henrik den 8. og hans koner fasinerte virkelig. Det er også mye spennede stoff å finne om kronjuvelene. Vi brukte en halv dag på Tower, og kunne gjerne vært der lenger.

Ellers elsket jentene mine musikalen "Mamma Mia", helt topp for både mor og barn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211042-til-england-med-barn/#findComment-1537648
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...