Gå til innhold

Du vet du har vært for mye på dol

Anbefalte innlegg

når andre dolere dukker opp i drømmene dine.

I natt kastet jeg meg på en skitbillig restplass til Chios, 900 kr for en uke, med noe så primitvt som Lilliput reiser. På flyplassen, som så ut som en forenklet parodi av Torp, dukket jommen flyfly opp - hun skulle være med på samme turen, men så god som hun er til å planlegge (?) hadde hun bestilt for lengst, og betalt mye mer enn meg.

Flyet var et bittelite sjøfly, propellfly, med to etasjer - røykesalong nederst og vanlige seter i andre etasje. For å komme oss ut til flyet måtte vi ta båt, og den kunne ikke legge til helt til land, så vi måtte vasse ut. På vei ut til båten viste det seg at frosken også skulle være med, tilfeldigvis.

Jeg våknet før flyet fikk tatt av...

Fortsetter under...

Gjest Ulvinnen Lurulf

Jeg tenkte det samme i går, at jeg har vært for mye på dol.

Da satt jeg og skrev julekort, og tok meg selv i å lage liggende smile-fjes...

Ellers så har dolere invader mine drømmer også, og jeg vet at jeg har forstyrret Gyda med for mye skravling i en av hennes drømmer.

Noen ganger må du jo slå til du også! Eller?

Det hender, det hender! :)

Sånn som i dag, feks, kan jeg slå fast at alle julegavene er i boks, (takket være at man har gode venner!), bortsett fra to, og de skal jeg fikse i lunsjen. Har til og med PLANLAGT hva jeg skal handle inn. (og nå sier vi alle i kor:) OH, MY GOD!

Det hender, det hender! :)

Sånn som i dag, feks, kan jeg slå fast at alle julegavene er i boks, (takket være at man har gode venner!), bortsett fra to, og de skal jeg fikse i lunsjen. Har til og med PLANLAGT hva jeg skal handle inn. (og nå sier vi alle i kor:) OH, MY GOD!

Oj, oj.... Ikke dårlig, slett ikke dårlig. Det er jo mange dager igjen?

Jeg har akkurat ocverbevist moderen om at hun skal kjøpe slalomski til jentungen til jul, så slipper vi å gjøre det... Genialt.

Annonse

LOL!

Bet meg merke i dette: "På flyplassen, som så ut som en forenklet parodi av Torp"

Det stemmer jo egentlig så bra! :-)

Bilder fra flyplassen her: http://images.google.com/images?hl=en&q=chios%20airport&sa=N&tab=wi

Men øya er fin den, en fin plass både å drømme om og å faktisk reise til - hehe!

LOL!

Bet meg merke i dette: "På flyplassen, som så ut som en forenklet parodi av Torp"

Det stemmer jo egentlig så bra! :-)

Bilder fra flyplassen her: http://images.google.com/images?hl=en&q=chios%20airport&sa=N&tab=wi

Men øya er fin den, en fin plass både å drømme om og å faktisk reise til - hehe!

Det var den norske flyplassen altså, ikke på Chios. Reiste fra Torp sist, så jeg er vel litt farget.

Men lyst til Chios har jeg, bare jeg slipper å fly greske toetasjes sjøpropellfly :(

Det var den norske flyplassen altså, ikke på Chios. Reiste fra Torp sist, så jeg er vel litt farget.

Men lyst til Chios har jeg, bare jeg slipper å fly greske toetasjes sjøpropellfly :(

DET slipper du :-)

Og du slipper å vasse i land, selv om flyplassen ligger rett ved vannkanten. ;-)

Oj, oj.... Ikke dårlig, slett ikke dårlig. Det er jo mange dager igjen?

Jeg har akkurat ocverbevist moderen om at hun skal kjøpe slalomski til jentungen til jul, så slipper vi å gjøre det... Genialt.

Hehe, jeg ga fatter i oppgave å kjøpe skipakke til Lillemann. :)

Jeg har nok også vært for mye på Dol, for nickene her dukker stadig opp i drømmene mine. ;-)

flyfly kan jeg på sett og vis skjønne, for hun er jo ikke akkurat bare en del av dol-livet mitt.

Men frosken? Tror du hun har lyse, engleaktige krøller?

flyfly kan jeg på sett og vis skjønne, for hun er jo ikke akkurat bare en del av dol-livet mitt.

Men frosken? Tror du hun har lyse, engleaktige krøller?

Frosken har ikke dukket opp hos meg enda, men gjør kanskje det nå ;-)

Lyse krøller, ja det tror jeg, jeg tror frosken er en liten engel! :o)

Annonse

Hehe....jeg var i London i natt, og jammen traff jeg ikke flere dolere på Oxford Street...

Kanskje du traff meg? Jeg var også i London i natt, nemlig.

Skal dit i nyttårshelga, så denne natta var det nok ikke dol som preget meg :)

Kanskje du traff meg? Jeg var også i London i natt, nemlig.

Skal dit i nyttårshelga, så denne natta var det nok ikke dol som preget meg :)

Så heldig du er, London er favorittbyen min, jeg pleide å bo der og jeg savner byen. Kos deg masse når du reiser da!

Så heldig du er, London er favorittbyen min, jeg pleide å bo der og jeg savner byen. Kos deg masse når du reiser da!

Favorittby ja - der traff du spikeren på hodet. Vi reiser gjerne et par-tre ganger i året - men nå blir det faktisk nøyaktig et år siden sist gang, som var nyttårsaften i fjor.

Niåringen min har vært så mye i London at til og med hun har en liste over ting som må gjøres når vi er der :)

Og denne gangen har vi til og med vært lure nok til å bestille hotell i Southwark, i gåavstand til fyrverkeriet ved London Eye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...