Mirabell Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Kvinner sliter virkelig med å forklare dette. Det morer meg litt. Mange sier at hår er ekkelt, helt til de blir konfrontert med at de har masser av det oppå hodet, og at de faktisk ØNSKER det. OK, men nå vet du jo forklaringen... 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Barberhøvel og gelè i dusjen. Shaver annenhverdag på sommeren. Vinterstid ca. to ganger i uken. Blir ikke nuppete eller klør. Smør med Aloe verà etterpå. Skift blad ofte. Jeg gjør som deg serendipity, noen ganger gjør jeg det hver dag også. 0 Siter
Gjest zaumfar Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 OK, men nå vet du jo forklaringen... Nei. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Bruker venus høvel i dusjen. Kanskeje litt bodylotion av og til =) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Å jeg - jeger - jegde - har jegd. Legg deg ikke borti min skrivemåte er du snill. 0 Siter
Aryane Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Såpe, vann og høvel. Av og til gel, hvis jeg husker å kjøpe det, men såpe fungerer like greit. Har ladyshaver også, men det blir liksom ikke like glatt når jeg bruker den, men hvis du blir rød og nuppete kan det sikkert være et godt alternativ. Jeg smører alltid med bodylotion etterpå, ved intimbarbering smører jeg gjerne med aloegel for å unngå nupper, funker sikkert på leggene også. 0 Siter
Gjest nitpickers Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Legg deg ikke borti min skrivemåte er du snill. Når du gjør slike elementære feil gjør jeg nok det. 0 Siter
Speak Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Skjønner det, men hvorfor er det på andre siden vakkert med masse hår oppå hodet?? Hår er vel hår? Hvorfor MÅ det være hår et sted, men overhodet IKKE andre steder? Ingen god forklaring. Det er nok bare noe vi har fått for oss:-) Og jeg må innrømme at jeg reagerte veldig da jeg var på badeland hvor ei mor tydligvis aldri hadde sett verken høvel eller voks. Det grodde vilt på legger, bikinilinje og under armene. Så uten noen veldig god forklaring så fortsetter jeg å vokse:-) 0 Siter
Gjest zaumfar Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Ingen god forklaring. Det er nok bare noe vi har fått for oss:-) Og jeg må innrømme at jeg reagerte veldig da jeg var på badeland hvor ei mor tydligvis aldri hadde sett verken høvel eller voks. Det grodde vilt på legger, bikinilinje og under armene. Så uten noen veldig god forklaring så fortsetter jeg å vokse:-) Poenget er bare HVORFOR er det fy med hår overalt på kroppen, mens det skal være så mye som mulig oppå hodet? 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 På denne årstiden driter jeg i å barbere leggene. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 F. eks. på Madam Tussaudes vokskabinett, der er de visst flinke. *LOL* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.