Gå til innhold

hvordan barberer du leggene osv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvinner sliter virkelig med å forklare dette. Det morer meg litt.

Mange sier at hår er ekkelt, helt til de blir konfrontert med at de har masser av det oppå hodet, og at de faktisk ØNSKER det.

OK, men nå vet du jo forklaringen...

Fortsetter under...

Skrevet

Barberhøvel og gelè i dusjen. Shaver annenhverdag på sommeren. Vinterstid ca. to ganger i uken. Blir ikke nuppete eller klør. Smør med Aloe verà etterpå. Skift blad ofte.

Jeg gjør som deg serendipity, noen ganger gjør jeg det hver dag også.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Bruker venus høvel i dusjen. Kanskeje litt bodylotion av og til =)

Skrevet

Å jeg - jeger - jegde - har jegd. ;)

Legg deg ikke borti min skrivemåte er du snill.

Annonse

Skrevet

Såpe, vann og høvel. Av og til gel, hvis jeg husker å kjøpe det, men såpe fungerer like greit. Har ladyshaver også, men det blir liksom ikke like glatt når jeg bruker den, men hvis du blir rød og nuppete kan det sikkert være et godt alternativ.

Jeg smører alltid med bodylotion etterpå, ved intimbarbering smører jeg gjerne med aloegel for å unngå nupper, funker sikkert på leggene også.

Gjest nitpickers
Skrevet

Legg deg ikke borti min skrivemåte er du snill.

:) Når du gjør slike elementære feil gjør jeg nok det.

Skrevet

Skjønner det, men hvorfor er det på andre siden vakkert med masse hår oppå hodet??

Hår er vel hår? Hvorfor MÅ det være hår et sted, men overhodet IKKE andre steder?

Ingen god forklaring. Det er nok bare noe vi har fått for oss:-)

Og jeg må innrømme at jeg reagerte veldig da jeg var på badeland hvor ei mor tydligvis aldri hadde sett verken høvel eller voks. Det grodde vilt på legger, bikinilinje og under armene.

Så uten noen veldig god forklaring så fortsetter jeg å vokse:-)

Skrevet

Ingen god forklaring. Det er nok bare noe vi har fått for oss:-)

Og jeg må innrømme at jeg reagerte veldig da jeg var på badeland hvor ei mor tydligvis aldri hadde sett verken høvel eller voks. Det grodde vilt på legger, bikinilinje og under armene.

Så uten noen veldig god forklaring så fortsetter jeg å vokse:-)

Poenget er bare HVORFOR er det fy med hår overalt på kroppen, mens det skal være så mye som mulig oppå hodet?

Skrevet

F. eks. på Madam Tussaudes vokskabinett, der er de visst flinke.

*LOL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...