Gå til innhold

Snyter du deg i andres nærvær?

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli

Jeg pleier å gå på toalettet når jeg skal snyte meg. Ihvertfall når jeg er hjemme eller på jobben. Fordi jeg mener at man skal vaske seg på hendene etterpå.

Jeg blir irritert når noen snyter seg rett ved siden av meg. Det er ekkelt.

Prøvde nettopp å konsentrere meg om en telefonsamtale og kolegaen min står og snyter seg, så jeg har vanseligheter med å høre.

Synes slikt er så ufint jeg. Har sett folk snyte seg ved matbordet også.

Det kan da ikke være normal folkeskikk eller?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211082-snyter-du-deg-i-andres-n%C3%A6rv%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

12

• morsan

11

• Babette

9

• Prozak

5

Mest aktive i denne tråden

Øh.. glemte å svare på spørsmålet :-p

Jeg snyter meg alltid på do e.l., mest fordi jeg aldri går rundt med snørrfille i lomma.

Men hvis jeg sitter på bussen og snørra renner (og jeg har noe å snyte meg på) så snyter jeg meg heller enn å sitte å snufse gørra oppover hele tiden.

Annonse

det er ekkelt. Jeg snyter meg alene og vasker hender.

Jeg går også og vasker hendene om jeg nyser.

Jeg pleier stort sett å nyse mot genserermet. Det er ikke alltid man har tilgang på vask der og da. Det er neppe så veldig hygienisk, men genserermet er man tross alt ikke borti like mye som hendene med etterpå. Forøvrig har jeg ikke for vane å snyte meg på ermet ;)

Annonse

det er ekkelt. Jeg snyter meg alene og vasker hender.

Jeg går også og vasker hendene om jeg nyser.

Jeg snyter meg aldri i håndflatene. legen har lært meg at man bør nyse inn i albuen.

Mye uhumskheter kunne vært unngått spredt hvis alle gjorde det.

det er jo ikke alltid det passer å vaske seg, f eks hvis man sitter på bussen. Så etterpå tar man med hendene i veska, lommebok og penger etc etc.

Dette burde egentlig inngått som et "fag" i bhg, for man ser jo småbarna nyse seg i hendene for derpå å fingre med lego etc.

Jeg snyter meg aldri i håndflatene. legen har lært meg at man bør nyse inn i albuen.

Mye uhumskheter kunne vært unngått spredt hvis alle gjorde det.

det er jo ikke alltid det passer å vaske seg, f eks hvis man sitter på bussen. Så etterpå tar man med hendene i veska, lommebok og penger etc etc.

Dette burde egentlig inngått som et "fag" i bhg, for man ser jo småbarna nyse seg i hendene for derpå å fingre med lego etc.

Ble litt feil der!

det er altså NYSE jeg ikke gjør i håndflatene!!

(Ikke snyte heller for den saks skyld! *he he*)

Jeg snyter meg i lommetørkle i andres nærvær og uten å gå på dass. Sitter jeg til bords, bruker jeg servietten.

Rekker som regel å fiske fram lommetørkleet når jeg skal nyse også.

Jeg synes ikke det er det minste uappetittlig når folk snyter seg, med mindre det skjer på nynorsk eller i genserermene.

Det er mye verre hvis de snufser hele tida.

Gardinene er også en mulighet!

Gardinene kan brukes til så mangt!

Som de tre karene som satt og snakket om hva de gjorde for å få dama til å tenne. To av dem la ut i det vide og brede om hva de gjorde (fyll inn det som måtte passe), og da de la merke til at tredjemann ikke sa noe, spurte de om hva slags triks han benytte seg av.

”Nja, triks og triks! Jeg bryr meg ikke om slik. Nei, jeg bare gjør meg ferdig jeg, og så tørker jeg av meg på gardina. Men DA tenner’a!!”

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...