Gå til innhold

Snyter du deg i andres nærvær?

Anbefalte innlegg

"Det er mye verre hvis de snufser hele tida"

Har man ikke et toalett i nærheten, så må man selvfølgelig snyte seg. Men jeg synes faktisk man kan gå litt unna å gjøre det litt diskre. Og man gjør det virkelig ikke ved matbordet.

Jeg hater at folk snyter seg rett opp i trynet på meg. Det er skikkelig ekkelt og ufint.

Det gjør da ingenting. Det er du som er tertefin!

*ert, ert*

Fortsetter under...

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

12

• morsan

11

• Babette

9

• Prozak

5

Mest aktive i denne tråden

Gidder ikke. Har du problemer med at jeg snyter meg i trusa?

Den er da så ren og delikat atte.

det var forresten en tråd her inne nylig med link til et nettsted der brukte truser ble tilbudt til salgs for kr 300.

Tenker de karene som bestiller sånn hadde blitt overrasket hvis trusa var full av snørr! *he he*

Gjest KariKruskakli

Jeg snyter meg når jeg trenger å gjøre det. Hvis jeg er sørpe forkjølet går jeg ikke ut og spiser, eller på besøk. Er jeg hjemme går jeg på badet såfremst jeg ikke er så forkjølet at det renner i ett. Da _må_ man jo bare, eller mener du at man bør sitte og spise for seg selv?

"Da _må_ man jo bare, eller mener du at man bør sitte og spise for seg selv?"

Mener du at man skal sitte å snyte seg i et sett ved matbordet da?

Nei, jeg mener man får gå på toalettet.Og så skal man selvfølgelig vaske hender før man fortsetter å spise. Skjønner ikke slikt griseri.

det var forresten en tråd her inne nylig med link til et nettsted der brukte truser ble tilbudt til salgs for kr 300.

Tenker de karene som bestiller sånn hadde blitt overrasket hvis trusa var full av snørr! *he he*

Hehe, ja, da kunne de jo slikke den ren...

Annonse

Gjest KariKruskakli

For å si det sånn - om valget står mellom at folk snyter seg, eller trekker på snåtten, så foretrekker jeg definitivt det første!

Det aller verste jeg vet er folk som trekker (og deretter svelger) snuen. Uærk!

Selv har jeg ganske høy terskel på å snyte meg i andres nærvær. Må jo uansett få for å hente noe og snyte meg i. Men som sagt, er det krise så gjør jeg heller det enn å trekke det inn.

Når det ikke er et toalett i nærheten, så må man.

Vi er ikke uenige vi.

Gjest KariKruskakli

Det gjør da ingenting. Det er du som er tertefin!

*ert, ert*

Nei, det synes jeg virkelig ikke.

Men jeg er redd for smitte. Blir jeg først smittet, så går det over til bronkitt og jeg hoster i ukevis.

Kunne alle gjort som meg, så kunne noe av det vært unngått.

Dessuten er det jo ekkelt når folk er så sørpa at det høres ut som hele hjernemassen kommer ut. Man gjør ikke slikt ved matbordet altså, man går på toalettet. Har man ikke et toalett, så går man litt diskre unna.

Er det ikke muligheter for det heller, så får man snyte i vei.

"Da _må_ man jo bare, eller mener du at man bør sitte og spise for seg selv?"

Mener du at man skal sitte å snyte seg i et sett ved matbordet da?

Nei, jeg mener man får gå på toalettet.Og så skal man selvfølgelig vaske hender før man fortsetter å spise. Skjønner ikke slikt griseri.

Jaja, jeg er kanskje en gris, men de få gangene jeg har vært _så_ forkjøla har det å gå på do og snyte meg hvert minutt vært et håpløst prosjekt. Jeg skal vurdere å sette tamponger i neseborene neste gang det blir aktuelt:-)

Jobb kan du gå på do. På kafe kan du gå på do.

På bussen kan du ikke og da har jeg forståelse for at folk faktisk må snyte seg.

En annen ting som er ekkelt, er når folk holder seg for munnen med hendene når de hoster. Man skal bruke armen for ikke å spre baseluskene videre.

Jo, men man kan jo ikke gå på do hele tiden. Noen ganger renner det i ett sett, og man kan jo ikke godt ta en sykedag fra jobb fordi man er snørrete. :o)

Men jeg er redd for smitte. Blir jeg først smittet, så går det over til bronkitt og jeg hoster i ukevis.

Dessuten er det jo ekkelt når folk er så sørpa at det høres ut som hele hjernemassen kommer ut. Man gjør ikke slikt ved matbordet altså, man går på toalettet. Har man ikke et toalett, så går man litt diskre unna.

jeg hadde aldri spist ute med folk i sånn tilstand jeg! :)

Annonse

Gjest KariKruskakli

Jaja, jeg er kanskje en gris, men de få gangene jeg har vært _så_ forkjøla har det å gå på do og snyte meg hvert minutt vært et håpløst prosjekt. Jeg skal vurdere å sette tamponger i neseborene neste gang det blir aktuelt:-)

Nei om det er så ille, synes jeg heller du skal snyte deg;)

hehe... Enig! Men da hadde vel hue blitt sprengt av gørr til slutt? For å svelge det er jo bare helt utrolig pytonekkelt!

Er jeg skikkelig sausa, så sitter jeg i godstolen med papirlommetørkle og bærepose ved siden av meg. Snyter og fyller opp posen etterhvert. Skulle jeg flydd fram og tilbake mellom stolen og do, ville jeg blitt utslitt. Å sitte på do hele kvelden er for meg uaktuelt!

Men er jeg bare LITT forkjølet så går jeg vekk fra familien når jeg skal snyte meg.

Jeg snyter meg i lommetørkle i andres nærvær og uten å gå på dass. Sitter jeg til bords, bruker jeg servietten.

Rekker som regel å fiske fram lommetørkleet når jeg skal nyse også.

Jeg synes ikke det er det minste uappetittlig når folk snyter seg, med mindre det skjer på nynorsk eller i genserermene.

Det er mye verre hvis de snufser hele tida.

Ja, fytte rakker'n! Tenk å sitte til bords siden av en som drar snørra høylytt inn gjentatte ganger. Spyr nesten bare ved tanken. Jeg ville heller at fyren skulle snyte seg ved borden enn å gjøre det iallefall. Basillene spres seg allikvel, og han tar da ikke i min mat. Peller vel heller ikke i maten på serveringsfaten, men bruker bestikket. Er ikke så fintfølende slik jeg, tror jeg.

Er en SÅ sørpa så er det vel det beste for en selv også, at en holder seg hjemme, tenker jeg! PÅ sofa'n med pledd og te og halsdrops. Og snytepapir og plastpose da!

Gjest KariKruskakli

Ja, fytte rakker'n! Tenk å sitte til bords siden av en som drar snørra høylytt inn gjentatte ganger. Spyr nesten bare ved tanken. Jeg ville heller at fyren skulle snyte seg ved borden enn å gjøre det iallefall. Basillene spres seg allikvel, og han tar da ikke i min mat. Peller vel heller ikke i maten på serveringsfaten, men bruker bestikket. Er ikke så fintfølende slik jeg, tror jeg.

Jeg synes heller man bør ta seg en tur på toalettet jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...