Gå til innhold

Snyter du deg i andres nærvær?

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Huff, det er nok ikke bestandig lett å være syk i Norge om man ikke har et helt klassisk sykdomsbilde. Fint at dere fant ut årsaken til at han var så mye syk, og at det er medisiner som hjelper ham til å leve mer normalt!

Mvh

Ja, det var deilig.

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

12

• morsan

11

• Babette

9

• Prozak

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest snufsegurimalla
Skrevet

Det verste er når man bruker lommtørkle som man putter ned i lomma og bruker om igjen.

Klart man får noe på hendene.

...fordi det er basselusker i lufta som blir blåst GJENNOM papiret....?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

...fordi det er basselusker i lufta som blir blåst GJENNOM papiret....?

Jeg trodde ikke det skulle være nødvendig å forklare men.

Når man bruker lommetørkle om og om igjen og baller sammen ned i lomma, så skal det godt gjøres å ikke ta på snørra.

Hvis du ikke da har så god hukommelse at du husker akkurat hvor du snøyt deg sist.

Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å vaske seg på hendene jeg om man er i nærheten av en vask.

Skrevet

Fælt så strenge folk var på denne tråden da!

Jeg har ikke noe bevisst forhold til når og hvor jeg snyter meg. Jeg går der hvor jeg finner papir og snur ryggen til hvis jeg er sammen med folk.

Hvis jeg ikke er i nærheten av papir så må jeg dra det bakover, og hvis nesa renner noe innmari, så gjør jeg også det.

Av og til når jeg spiser en spesiell type mat så begynner nesen å renne uten at det nødvendigvis er vanlig snørr, og da renner det i et kjør og kan faktisk ikke stå på do til det gir seg. Da hadde jeg ikke fått spist maten!

Jeg er forresten ikke så nøye på å vaske meg på hendene etter jeg har snytt meg heller. Jeg må jo være HELT disgusting! Tenker at så lenge jeg snyter meg i papir og ikke er i nærheten av å få noe på hendene så... ja?

Tenker at det er forskjell på hva man lærer hjemme jeg...

Syns også det er ufint å snyte seg når man står oppi andre mennesker, ikke er det særlig ved middagsbordet heller...

Og ja, æsj, det verste er lommetørklær som blir puttet i lomma å så brukt om igjen...

Skrevet

Prøver å unngå det, men er jeg skikkelig snylta hender det jo at jeg bare må da, men ikke oppi trynet på noen, jeg har vett til å snu meg unna eller gå litt vekk. Men aldri ved matbordet, fysj....

Skrevet

Når jeg må snyte meg, så gjør jeg det. Unntaket er ved matbordet. Der tørker jeg litt diskret. (Og legger servietten under låret - den har ikke noe på bordet å gjøre.)

Skrevet

Jeg snyter meg om jeg har snørr i nesa (hvor den enn måtte være). Jeg snur meg vekk og tar gjerne ett skritt eller to tilbake.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...