flisa Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Husker dere at jeg ikke fikk oppskrift på sylte av eksen min? - vi tullet litt med det hjemme - om at den sikkert var full av høneklør, tenner og struperhoder likevel.... Så sa Plutten (8 snart 9) her om dagen. "Rart med jul, gitt! - for å få marsipangris, -hos oss har vi mandel i grøten -hos xxxxx har de jeksel i sylta!" Jeg sprang vekk og lo...... 0 Siter
keinstein Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Jeksel? Hmm Vet ikke om det er en vandrehistorie, men jeg hørte den i går: To jenter i 6-7 års alder kommer inn til mamma og sier de skal gifte seg. Men mor sier "dere er jo jenter begge to, da kan dere ikke gifte dere!". Den ene poden sier: "Joho, vi er lefser!" Det jeg husker best er en uttalelse fra en 7-åring som kom løpende inn og virkelig slo skrekk i mamma: "Linda og jeg har lekt friserdame, og nå kommer mamma'n til Linda!" Uh-uh. Linda var virkelig et syn: som en halvribbet høne på hue og en veldig sint mor. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.