Gå til innhold

En skal jammen passe kjeften sin! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker dere at jeg ikke fikk oppskrift på sylte av eksen min? - vi tullet litt med det hjemme - om at den sikkert var full av høneklør, tenner og struperhoder likevel....

Så sa Plutten (8 snart 9) her om dagen.

"Rart med jul, gitt! - for å få marsipangris, -hos oss har vi mandel i grøten -hos xxxxx har de jeksel i sylta!"

Jeg sprang vekk og lo......:)

Skrevet

Jeksel? Hmm

Vet ikke om det er en vandrehistorie, men jeg hørte den i går:

To jenter i 6-7 års alder kommer inn til mamma og sier de skal gifte seg. Men mor sier "dere er jo jenter begge to, da kan dere ikke gifte dere!". Den ene poden sier: "Joho, vi er lefser!"

Det jeg husker best er en uttalelse fra en 7-åring som kom løpende inn og virkelig slo skrekk i mamma: "Linda og jeg har lekt friserdame, og nå kommer mamma'n til Linda!" Uh-uh. Linda var virkelig et syn: som en halvribbet høne på hue og en veldig sint mor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...