Gjest rota Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Er det noen som vet om takstene øker neste år, slik at det lønner seg å kjøpe nye klipp nå? 0 Siter
flisa Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 hehe - blir ikke det det samme som å hamstre frimerker da? 0 Siter
keinstein Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 hehe - blir ikke det det samme som å hamstre frimerker da? Hvis det ikke er fysiske klipp i et kort eller fysiske forhåndsbilletter. Men så "dumme" er de vel ikke. 0 Siter
Gemini Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 hehe - blir ikke det det samme som å hamstre frimerker da? Hamstre frimerker er jo lurt det nå (i alle fall om man skal sende ut et større antall brev etc), nå som det ikke lenger står verdi på frimerkene :-) 0 Siter
Atene Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 hehe - blir ikke det det samme som å hamstre frimerker da? Nei, ikke i Oslo-ringen. Fungerer utmerket, det. Du kjøper x antall klipp til årets pris, og kan bruke dem så lenge de varer. Jeg kjører på klipp fra 2004, og kommer til å fortsette med det lenge. 0 Siter
keinstein Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Hamstre frimerker er jo lurt det nå (i alle fall om man skal sende ut et større antall brev etc), nå som det ikke lenger står verdi på frimerkene :-) Det står 6 kr på mine! Portoen har forresten økt noe sinnsykt de siste åra. Nå lønner det seg for mange fler å levere pakker selv eller leie sjåfør til å levere pakker på døra i lokalområder som Oslo. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Nei, ikke i Oslo-ringen. Fungerer utmerket, det. Du kjøper x antall klipp til årets pris, og kan bruke dem så lenge de varer. Jeg kjører på klipp fra 2004, og kommer til å fortsette med det lenge. Prisene for 2004 og 2005 var det samme ifølge fjellinjen, så jeg er redd de har tenkt å øke fra neste år. Tror jeg går og kjøper meg 100 klipp jeg. 0 Siter
amber sun Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Og jeg leste "tamponger i 2006"... *LOL* 0 Siter
Gjest Ripley Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Og jeg leste "tamponger i 2006"... *LOL* Ja, det er best å hamstre tamponger før årsskiftet, de skal nemlig gå ut av produksjon etter at det har kommet fram at flesteparten av alle DOLere kaster tampongene i do. Dette er bestemt av Helsedirektoratet. 0 Siter
amber sun Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Ja, det er best å hamstre tamponger før årsskiftet, de skal nemlig gå ut av produksjon etter at det har kommet fram at flesteparten av alle DOLere kaster tampongene i do. Dette er bestemt av Helsedirektoratet. hehehehe. ;-P Her får vi på pukkelen, alle vi som kaster (eller har kastet) tamponger i do. :-) 0 Siter
Gjest Ripley Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 hehehehe. ;-P Her får vi på pukkelen, alle vi som kaster (eller har kastet) tamponger i do. :-) Ja, det blir en hard tid framover. Heretter vil det bare bli solgt Saba SelfSit-bind og bestemortruser. 0 Siter
Gemini Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Det står 6 kr på mine! Portoen har forresten økt noe sinnsykt de siste åra. Nå lønner det seg for mange fler å levere pakker selv eller leie sjåfør til å levere pakker på døra i lokalområder som Oslo. Se posten.no - midt på siden - om "frimerker som varer evig" :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Hamstre frimerker er jo lurt det nå (i alle fall om man skal sende ut et større antall brev etc), nå som det ikke lenger står verdi på frimerkene :-) Jeg har også lagt merke til at det ikke står verdi på frimerkene. Jeg lurte nesten på om det var feiltrykk... 0 Siter
keinstein Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Se posten.no - midt på siden - om "frimerker som varer evig" :-) Sikkert smart. Jeg bruker likevel gamle frimerker til de er brukt opp. Jeg har ikke avsender på brevene, så da gidder de ikke kreve opp 50 øre i restporto og straffeporto. Nye konvolutter fra posten er med porto, det er kjekt. 0 Siter
keinstein Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Ja, det er best å hamstre tamponger før årsskiftet, de skal nemlig gå ut av produksjon etter at det har kommet fram at flesteparten av alle DOLere kaster tampongene i do. Dette er bestemt av Helsedirektoratet. 9 av 10 dolere vasker seg. 0 Siter
Gjest Ripley Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 9 av 10 dolere vasker seg. Er du den 10. da? 0 Siter
keinstein Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Er du den 10. da? Ja, min mor vasker meg. 0 Siter
keinstein Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Er du den 10. da? 9 av 10 dolere syns lutefisk er bedre enn sex. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.