Gå til innhold

Bompenger i 2006

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om takstene øker neste år, slik at det lønner seg å kjøpe nye klipp nå?

Skrevet

hehe - blir ikke det det samme som å hamstre frimerker da?

Hvis det ikke er fysiske klipp i et kort eller fysiske forhåndsbilletter. Men så "dumme" er de vel ikke.

Skrevet

Hamstre frimerker er jo lurt det nå (i alle fall om man skal sende ut et større antall brev etc), nå som det ikke lenger står verdi på frimerkene :-)

Skrevet

Nei, ikke i Oslo-ringen. Fungerer utmerket, det. Du kjøper x antall klipp til årets pris, og kan bruke dem så lenge de varer.

Jeg kjører på klipp fra 2004, og kommer til å fortsette med det lenge.

Skrevet

Hamstre frimerker er jo lurt det nå (i alle fall om man skal sende ut et større antall brev etc), nå som det ikke lenger står verdi på frimerkene :-)

Det står 6 kr på mine!

Portoen har forresten økt noe sinnsykt de siste åra.

Nå lønner det seg for mange fler å levere pakker selv eller leie sjåfør til å levere pakker på døra i lokalområder som Oslo.

Skrevet

Nei, ikke i Oslo-ringen. Fungerer utmerket, det. Du kjøper x antall klipp til årets pris, og kan bruke dem så lenge de varer.

Jeg kjører på klipp fra 2004, og kommer til å fortsette med det lenge.

Prisene for 2004 og 2005 var det samme ifølge fjellinjen, så jeg er redd de har tenkt å øke fra neste år. Tror jeg går og kjøper meg 100 klipp jeg.

Skrevet

Og jeg leste "tamponger i 2006"...

*LOL*

Ja, det er best å hamstre tamponger før årsskiftet, de skal nemlig gå ut av produksjon etter at det har kommet fram at flesteparten av alle DOLere kaster tampongene i do. Dette er bestemt av Helsedirektoratet.

Skrevet

Ja, det er best å hamstre tamponger før årsskiftet, de skal nemlig gå ut av produksjon etter at det har kommet fram at flesteparten av alle DOLere kaster tampongene i do. Dette er bestemt av Helsedirektoratet.

hehehehe. ;-P

Her får vi på pukkelen, alle vi som kaster (eller har kastet) tamponger i do.

:-)

Skrevet

hehehehe. ;-P

Her får vi på pukkelen, alle vi som kaster (eller har kastet) tamponger i do.

Ja, det blir en hard tid framover. Heretter vil det bare bli solgt Saba SelfSit-bind og bestemortruser.

Skrevet

Det står 6 kr på mine!

Portoen har forresten økt noe sinnsykt de siste åra.

Nå lønner det seg for mange fler å levere pakker selv eller leie sjåfør til å levere pakker på døra i lokalområder som Oslo.

Se posten.no - midt på siden - om "frimerker som varer evig"

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg har også lagt merke til at det ikke står verdi på frimerkene. Jeg lurte nesten på om det var feiltrykk...

Skrevet

Se posten.no - midt på siden - om "frimerker som varer evig"

Sikkert smart. Jeg bruker likevel gamle frimerker til de er brukt opp. Jeg har ikke avsender på brevene, så da gidder de ikke kreve opp 50 øre i restporto og straffeporto.

Nye konvolutter fra posten er med porto, det er kjekt.

Skrevet

9 av 10 dolere vasker seg.

Skrevet

Er du den 10. da?

9 av 10 dolere syns lutefisk er bedre enn sex.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...