flisa Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 er et festlig uttrykk. Har du fler av sånne gamle? "du store kineser" 0 Siter
flowy Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 "Han fikk sitt pass påskrevet" er ganske artig. "Han fikk på pukkelen" er også ganske snedig. ;-) 0 Siter
Gjest nekktar Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 "Han fikk sitt pass påskrevet" er ganske artig. "Han fikk på pukkelen" er også ganske snedig. ;-) Heter at noen "får sitt skrev påpasset". 0 Siter
flisa Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Skrevet 20. desember 2005 Heter at noen "får sitt skrev påpasset". jepp - det heter det i Østfold i alle fall! 0 Siter
flisa Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Skrevet 20. desember 2005 Døgenikt, noksagt, fysak. Døgenikt er bra! 0 Siter
Prozak Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Saft suse! "...................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Tølper. "....................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 jepp - det heter det i Østfold i alle fall! Østfoldinger er jo ikke halvtamme, engang :-) Det verste er at jeg faktisk har begynt å se på hus i fredrikstad området...:-/ "............................................" 0 Siter
keinstein Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Østfoldinger er jo ikke halvtamme, engang :-) Det verste er at jeg faktisk har begynt å se på hus i fredrikstad området...:-/ "............................................" Du skal trekke gjennomsnittet opp der da? 0 Siter
keinstein Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Brillefint! "Gôrbra" sier svenskene. Det er visst veldig bra. 0 Siter
Prozak Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Du skal trekke gjennomsnittet opp der da? Det blir en for hard kamp, tror jeg. Det tar vel ikke så lang tid før jeg børnær og ræggær med bilær, båtær, pælær og boillær, tenker jeg :-) "............................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 "Gôrbra" sier svenskene. Det er visst veldig bra. Det sier de i nannestad også - helt grusomt, spør du meg :-) "Gørbra", "gørfin", "bælvondt" o.s.v. *grøss* "............................................" 0 Siter
keinstein Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Det blir en for hard kamp, tror jeg. Det tar vel ikke så lang tid før jeg børnær og ræggær med bilær, båtær, pælær og boillær, tenker jeg :-) "............................................" Og slenger innpå noen "halvlitrær" de beste træra i det området. 0 Siter
keinstein Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Med det samme du holder på kan du teste om DOL har s k autosensur, dvs at meldinger med visse ord, f eks bannord blir holdt igjen og må godkjennes av admin i en liste før de slipper ut. Jeg tipper de kan sette merke på visse brukere eller IP-adresser også. Det bruker jeg på mine steder, og det er innebygget i de store debattsystemene. Splitte mine bramseil er nok ikke merket :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Med det samme du holder på kan du teste om DOL har s k autosensur, dvs at meldinger med visse ord, f eks bannord blir holdt igjen og må godkjennes av admin i en liste før de slipper ut. Jeg tipper de kan sette merke på visse brukere eller IP-adresser også. Det bruker jeg på mine steder, og det er innebygget i de store debattsystemene. Splitte mine bramseil er nok ikke merket :-) Det er da for faen meg inni helvete åpenbart at dol ikke har noen forpult sensurering. (Sletting i ettertid, derimot :-) "............................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.