Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg bruke Veet hårfjerningskrem til intim-hårfjerning?

Har til nå safet med å bruke høvel, men nå begynner sikten å bli såpass dårlig at jeg tør ikke vifte med barberblad der nede lenger :-p

Skrevet

Er ikke det fryktelig kronglete? :-p

Neida, på huk over et speil i dusjen. Funket veldig godt med stor mage ;-)

Skrevet

Neida, på huk over et speil i dusjen. Funket veldig godt med stor mage ;-)

Ok, det skal prøves ;-)

Skrevet

Trodde det var derfor vi hadde menn jeg ;-)

Hehehe, han slurver ;-p

Skrevet

Weet er mye bedre enn høvel. Husk Veet "smelter"av håret og det gror opp nye og mykere hår. Ikke disse raspete stubbene man får av høvel.

Skrevet

Weet er mye bedre enn høvel. Husk Veet "smelter"av håret og det gror opp nye og mykere hår. Ikke disse raspete stubbene man får av høvel.

Spørsmålet var om jeg kan bruke det under graviditeten.

Gjest strikkedilla
Skrevet

Bare vær litt obs når du bruker Veet krem, for jeg prøvde den for 2 uker siden under armene (jeg var ca 24 uker da), og fikk skikkelig utslett som var kjempevondt! Følte jeg hadde kaktuser under armene i 2 dager etterpå....Hormoner kan spille deg et puss her...Men vi reagerer forskjellig! Men prøv på et mindre område først...det skal jeg gjøre neste gang!

Skrevet

Nja... Jeg spurte en lege om det i mitt første svangerskap og fikk til svar at produsentene ikke er pliktige til å teste slike produkter for bruk under svangerskap i og med at det ikke er medisinske produkter.

Jeg droppet det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...