alannia Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Det segner sammen, og det smelta sukkeret er klissete. Er det for varmt? 0 Siter
alannia Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Skrevet 20. desember 2005 Høres ut som om det er for fuktig? ojsann... det klarer jeg ikke å gjøre noe med... om du ikke har noe gode forslag som jeg ikke vet 0 Siter
stromme Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Mitt og seg sammen i år.....kjøpte ferdige deler og satte dem sammen med smelta sukker, akkurat slik vi har gjort det tidligere. Men i år seg det da altså sammen......jeg skylder på de som lagde delene ) 0 Siter
alannia Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Skrevet 20. desember 2005 Mitt og seg sammen i år.....kjøpte ferdige deler og satte dem sammen med smelta sukker, akkurat slik vi har gjort det tidligere. Men i år seg det da altså sammen......jeg skylder på de som lagde delene ) jeg demonterte hele greia og hev det i stekeovnen igjen... hadde ikke rukket å pynte det selvsakt... så nå skal jeg lime det på nytt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.